GuidZP400 |
a0d66906-9e4f-4e62-8da8-eed2e7816cf1
|
Biuletyn |
532645-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Regon |
43004054100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 185 125
|
Zamawiajacy fax |
817 185 125
|
Zamawiajacy email |
zp@dsk.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.usdlublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usdlublin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usdlublin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów MDK 300, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pieluch
|
Numer referencyjny |
14/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa zestawów MDK 300, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pieluch
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogi/ulotki/foldery
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1.
2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2 – oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje.
3. Dokumenty wskazane w rozdziale VII pkt. 1-4.
4. Próbki zgodnie z załącznikiem nr 7. Próbki nie podlegają zwrotowi.
5. Dla każdego zadania do którego przystępuje Wykonawca wypełniony załącznika nr 7 (oddzielnie dla każdego zadania).
6. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
7. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
b) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące;
c) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie;
d) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
e) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;
f) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu;
g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie – nastąpi zmiana w formie aneksu,
h) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
|
IV 4 4 data |
2019-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do przygotowania osocza typu MDK 300
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do przygotowania osocza typu MDK 300
ILOŚCI: 120 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Supergel ECO do usg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Supergel ECO do usg
Ilość 1500 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Rurki ssące do ucha
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki ssące do ucha
Ilość: 1000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
JEDNORAZOWY PRZEWÓD DO NOxBOXi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
JEDNORAZOWY PRZEWÓD DO NOxBOXi
ILOŚĆ: 60 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Łyżki do laryngoskopu światłowodowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Łyżki do laryngoskopu światłowodowe
Ilość: 7100 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Łyżki do laryngoskopu do trudnych intubacji z technologią podwójnego światła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Łyżki do laryngoskopu do trudnych intubacji z technologią podwójnego światła
Ilość: 250 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dializatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1)Dializator 1,0 m2– 195 szt.
2)Dializator 1,4 m2 – 195 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Komplety linii krwi tętniczo – żylne, do aparatu do hemodializy HD 5008
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Komplety linii krwi tętniczo – żylne, do aparatu do hemodializy HD 5008
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Przewód saturacji Masimo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przewód saturacji Masimo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do infuzji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do infuzji (przetaczania płynów) do pompy Sapphire
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody do stymulacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody do stymulacji/defibrylacji/EKG stosowane z LIFEPAK 12 i defibrylatorami/monitorami LIFEPAK 20/20e
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Kanister do ssacza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kanister do ssacza 2000 ml
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pieluchy dla dorosłych M
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pieluchy dla dorosłych M
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Bezpieczne igły do wstrzykiwaczy do insuliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Bezpieczne igły do wstrzykiwaczy do insuliny
|
| |