Dostawa środków czystości - mydła, pasta BHP

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534021-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część I zamówienia – środki myjące - mydła (mydło w płynie, mydło
w pianie)
Część II zamówienia – mydło BHP
Część III zamówienia – pasty BHP

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9ce90b5-2e79-4749-bb93-aef0cc675fda
Biuletyn 534021-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Regon 00004168300000
Zamawiajacy adres ulica Park Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 278 71 11, 12 278 71 03,
Zamawiajacy fax 122 787 110
Zamawiajacy email maciej.trabka@kopalnia.pl,
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna – Górnictwo
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopalniawieliczka.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości - mydła, pasta BHP
Numer referencyjny KSW/2019/EZM/44
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I zamówienia – środki myjące - mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) Część II zamówienia – mydło BHP Część III zamówienia – pasty BHP
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy: 1) od dnia 06.05.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy – dotyczy części I zamówienia 2) od dnia 01.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy – dotyczy części II zamówienia 3) od dnia 24.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy – dotyczy części III zamówienia. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Okreslenie warunkow - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy środków myjących – mydło w płynie, mydło w pianie o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia, b) udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mydeł BHP (kostka) o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia, c) udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy Wykonawców składających ofertę na część III zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub II i/lub III zamówienia)
Zakresie warunkow udzialu Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia - wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy środków myjących – mydło w płynie, mydło w pianie o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji. 3) dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia - wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mydeł BHP (kostka) o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do specyfikacji. 4) dotyczy Wykonawców składających ofertę na część III zamówienia - wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do specyfikacji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci I. Dotyczy części I zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych środków myjących wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. II. Dotyczy części II zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanego mydła BHP wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w załączniku nr 2 do SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. III. Dotyczy części III zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych past BHP wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w załączniku nr 3 do SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia)
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w odniesieniu do części I, II i III zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. Część I zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. II. Część II zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. III. Część III zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia 06.05.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie). Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) określone zostały w tabeli poniżej. Wszystkie zaoferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości środków myjących - mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) Lp Nazwa towaru Opis Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu (nazwa producenta i nazwa produktu) Ilość Cena jednostkowa netto (zł) VAT (w %) I II III IV V VI VII VIII 1 MYDŁO W PŁYNIE** do dozowników Tork 4520000*, 560000*, 560008* Mydło o poj 1L Mydło w płynie do ciała i włosów, przebadany dermatologicznie i mikrobiologicznie , bezzapachowy ,mydło pasujące do podajnika Tork 452000*, 560000*, 560008* szt 30 2 MYDŁO W PIANIE*** do dozowników bezdotykowych system S3 Tork Aluminium 453000* Mydło w pianie, delikatne o poj. 0,8 L pasujące do dozownika bezdotykowego Tork Aluminium 453000* szt 40 3 MYDŁO W PŁYNIE ANTYBAKTERYJNE Antybakteryjne mydło w płynie, poj. 5l . Nie posiada barwników zapachowych , nie podrażnia skóry, zawiera naturalne pH, powinno zawierać minimum 4 z następujących składników : gliceryne ,pochodne olejku kokosowego, sodium Laureth sulfate , cocamidopropyl betaine, sodium chloride, aqua, propylene glycol, parfum, cocamide dea, citric acid szt 750 4 MYDŁO W PŁYNIE DELIKATNE Delikatne mydło w płynie o poj. 5L. Mydło do mycia rąk i ciała. Posiada neutralne pH oraz przynajmniej jedną z wymienionych witamin A, B5, C, D, E, F . W skład powinny wchodzić min. 5 z następujących składników : betanina, lanolina, gliceryna, , cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate, sodium tallowate, sodium cocoate szt 170 5 MYDŁO W PŁYNIE Z DOZOWNIKIEM mydło w płynie do mycia rąk z dozownikiem o poj. 0,45-0,5L, delikatne ,mydło nawilżające posiada przynajmniej jedną z wymienionych witamin A, B5, C,D, E, F , posiadające naturalne pH dla skóry w jego skład powinno wchodzić min. 5 z następujących składników : betanina, lanolina, gliceryna, , cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate szt 150 6 MYDŁO ANTYBAKTERYJNE Z POMPKĄ mydło antybakteryjne z pompką, poj. 450-500 ml , bez barwników kompozycji zapachowej , posiada naturalne pH dla skóry w jego skład powinny wchodzić min. 4 z następujących składników glicerynę, sodium Laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride,aqua, propylene glycol, parfum, cocamide dea, citric acid szt 25 WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ * Obecnie na wyposażeniu firmy Zamawiającej oraz w użytkowaniu są dozowniki Tork 4520000, Tork 560000, Tork 560008 oraz dozowniki bezdotykowe system S3 Tork Aluminium 453000. ** Produkt wymieniony pod pozycją 1 musi być kompatybilny z użytkowanymi przez Zamawiającego dozownikami Tork 4520000, Tork 560000, Tork 560008. *** Produkt wymieniony pod pozycją 2, musi być kompatybilny z użytkowanymi przez Zamawiającego dozownikami bezdotykowymi system S3 Tork Aluminium 453000. 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), określonych w tabeli powyżej, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 3. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), sukcesywnie, partiami(maksymalnie 60 partii), w ciągu okresu trwania umowy. 2) Ilość i rodzaj środków czystości – środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia środków czystości – środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) wymienione w tabeli w pkt. 1 w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) na swój koszt i we własnym zakresie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mydła BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia 01.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) mydło BHP. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości mydła BHP określone zostały w tabeli poniżej. Wszystkie zaoferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości mydła BHP Lp Nazwa towaru Opis Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu (nazwa producenta i nazwa produktu) Ilość Cena jednostkowa netto (zł) VAT (w %) I II III IV V VI VII VIII 1 MYDŁO TOALETOWE mydło do rąk w kostce białe o gram. ok 90-100g, nawilżające, posiadające minimum jedną witaminę np. A, B5,C,D,E,F,posiadające naturalne PH dla skóry. W skład powinno wchodzić min. 5 z niżej wymienionych składników : Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, betanina, lanolina, Sodium Chloride, Citronellol, CI77891, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Palm Kernelate szt 14000 PRODUKT WINIEN BYĆ DOPUSZCZONY DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu mydła BHP, określonego w tabeli powyżej o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość mydła BHP, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 3. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, mydło BHP, sukcesywnie, partiami(maksymalnie 60 partii), w ciągu okresu trwania umowy. 2) Ilość środków czystości – mydła BHP, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia środki czystości – mydła BHP składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać mydło BHP wymienione w tabeli w pkt. 1 w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środki czystości – mydło BHP na swój koszt i we własnym zakresie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa past BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia 24.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Zalacznik krotki opis 1 W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) pasty BHP. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości środków pasty BHP określone zostały w tabeli poniżej. Wszystkie zaoferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości past BHP Lp Nazwa towaru Opis Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu (nazwa producenta i nazwa produktu) Ilość Cena jednostkowa netto (zł) VAT (w %) I II III IV V VI VII VIII 1 PASTA BHP MYDLANA Pasta w opakowaniu 0,5kg, na bazie mydła, skutecznie usuwa zabrudzenia, chroni skórę dłoni, nie zawiera rozpuszczalnika ani ścierniw. W jej skład powinny wchodzić minimum 4 z niżej wymienionych składników: sodium tallowate, sodium dodecylbenzenesulfonate, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, glycerin, parfum, aqua szt 800 2 PASTA BHP PIASKOWA Pasta w opakowaniu 0,5kg , wyprodukowane na podstawie mydła z dodatkiem specjalnego piasku, który ściera trudno zmywalne zabrudzenia, takie jak smar, farby, sadze itp., posiadająca naturalne pH, w jej skład powinno wchodzić minimum 5 z niżej wymienionych składników : sodium laureth sulfate, sodium dodecylbenzenesulfonate, sodium tallowate, cocamide dea, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, sodium dioxide, parfum. szt 4100 WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2 W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu past BHP, określonych w tabeli powyżej, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość past BHP, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4.3.3 Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, pasty BHP, sukcesywnie, partiami(maksymalnie 60 partii), w ciągu okresu trwania umowy. 2) Ilość pasty BHP, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia pasty BHP, składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać pasty BHP wymienione w tabeli w pkt. 1 w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania past BHP na swój koszt i we własnym zakresie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)