Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534171-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6878b634-e5c0-4377-8a74-c2b7da48c603
Biuletyn 534171-N-2019
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Regon 28613500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Ogrody
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 238 547
Zamawiajacy fax 583 238 588
Zamawiajacy email zam-publ@gdansk.sa.gov.pl
Adres strony url www.gdansk.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdansk.sa.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
Numer referencyjny I.391.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu, jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw, polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy lub tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów o wartości wykonanej dostawy minimum 150.000,- PLN każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a. nie podlega wykluczeniu, b. spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oświadczeń – wg wzorów przekazywanych wraz z SIWZ – Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2 – Dział 2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a. Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, b. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c. oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Oświadczenia Nr 3, d. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający prowadząc postępowanie z zastosowaniem procedury przewidzianej w art.24aa ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W tym celu Zamawiający, zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zakres zmian zgodnie z § 8 wzory umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)