Zakup i dostawa środków higienicznych i pojemników na odpady

Data publikacji 2019-04-08
Data zakończenia 2019-04-19 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Gotowe wyroby włókiennicze,
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534658-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337700008, 395200003, 395121005, 392243001, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa środków higienicznych i pojemników na odpady

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c13ab9df-66f7-4948-947c-acfdff87da5a
Biuletyn 534658-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Regon 29120400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Garbary
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-866
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618850500
Zamawiajacy fax 618 521 948
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony url www.wco.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wco.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wco.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyc w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków higienicznych i pojemników na odpady
Numer referencyjny 31/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa środków higienicznych i pojemników na odpady
Cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów z poniższych pozycji będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. 1 Pakiet 1 – 4 Karty technologiczne produktu dla każdej pozycji danego pakietu 2 Pakiet 1 – 3 Próbki po 1 szt. z opisem jakiego pakietu i pozycji w pakiecie dotyczy 3 Pakiet 3 - Świadectwa dopuszczenia do obrotu lub inny dokument dopuszczający wyrób do obrotu dla każdej pozycji pakietu 4 Ulotki, foldery, prospekty zaoferowanego asortymentu- pakiet nr 4; 5
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: a) oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 7. Do oferty zaleca się dołączyć: a) odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy. Ponadto zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia następujących okoliczności: a) wskazanych w § 2 ust. 5, b) wskazanych w § 5 ust. 3, c) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; d) zmianę sposobu konfekcjonowania e) w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości badań wykonywanych przez Zamawiającego f) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa g) zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, h) bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji, i) bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek wykonawcy, który w terminie 7 dni od otrzymania wniosku, zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy 2 odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określającego wartość
IV 4 4 data 2019-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa papier, ręczniki, podkładki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis papier, ręczniki, podkładki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa czyściwo, ściereczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis czyściwo, ściereczki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa prześcieradła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis prześcieradła
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pojemniki, dozowniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pojemniki, dozowniki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pojemniki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pojemniki na odpady
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)