Dostawa respiratorów – wyposażenie ambulansów dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku

Data publikacji 2019-04-10
Data zakończenia 2019-04-19 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536155-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załączniki nr 2 do SIWZ
Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech respiratorów, które będą stanowiły wyposażenie ambulansów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0280514-7b05-4747-b60b-298b208c11f0
Biuletyn 536155-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Regon 53242100800000
Zamawiajacy adres ulica ul. M.C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 173 009
Zamawiajacy email ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
Adres strony url www.pczszpitalkluczbork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot Leczniczy S.A.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczszpitalkluczbork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku, ul Skłodowskiej - Curie 23, 46 -200 Klucczbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa respiratorów – wyposażenie ambulansów dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Numer referencyjny 07/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załączniki nr 2 do SIWZ Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech respiratorów, które będą stanowiły wyposażenie ambulansów.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). - zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zawartej umowy możliwe są wyłącznie w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy: a) zmiany modelu dostarczanego sprzętu/elementu, sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, b) zmiany modelu dostarczanego sprzętu/elementu, sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie, na sprzęt/element, sprzętu/urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, w przypadku konieczności wymiany sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia przez Wykonawcę w czasie gwarancji a dotychczas użytkowany model sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej bez konieczności poniesienia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 3. Zmieniony model dostarczanego sprzętu/elementu, sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie musi być w pełni kompatybilny z pozostałymi urządzeniami, z którymi sprzęt/element sprzętu/urządzenie zaoferowane przez Wykonawcę powinno być zgodnie z wymaganiami SIWZ kompatybilne. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 6. Zmiany Umowy może nastąpić w przypadku poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy. 7. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem ust. 5 powyżej. 8. Zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony umowy zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy.
IV 4 4 data 2019-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)