Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”.

Data publikacji 2019-04-10
Data zakończenia 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Wilamowice
Miejscowość Wilamowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535675-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych do zajęć, mebli i wyposażenia do zajęć gimnastycznych w ramach projektu ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”, do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice:
- Szkoły Podstawowej w Dankowicach ul. Szkolna 4,
- Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach ul. Krakowska 110,
- Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach ul. Św. Floriana 28,
- Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Dolna 12,
- Szkoły Podstawowej w Wilamowicach ul. Rynek 14.
Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe:
Zadanie nr 1 – pomoce dydaktyczne do zajęć (załącznik nr 1a)
Zadanie nr 2 – meble (załącznik nr 1b)
Zadanie nr 3 – wyposażenie do zajęć gimnastycznych (załącznik nr 1c)

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy towarów objętych zamówieniem opisują załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
Pomoce dydaktyczne, meble i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia:
- muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich, wykonane w ramach bezpiecznych technologii,
- muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami Unii Europejskiej – wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem krajowym i europejskim oraz posiadać oznaczenie CE,
- posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem.

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko transportem własnym do wskazanych przez Zamawiającego szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice.

Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru w każdej szkole upoważnieni są dyrektorzy tych szkół.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 482f75cb-30de-4b7a-8808-0b387cbd9ba3
Biuletyn 535675-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Wilamowice
Regon 07218232100000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wilamowice
Zamawiajacy kod pocztowy 43-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48338129430
Zamawiajacy fax +48338129431
Zamawiajacy email przetargi@ug.wilamowice.pl
Adres strony url www.bip.wilamowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; działanie: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, poddziałanie: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wilamowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego: 43-330 Wilamowice, ul. Rynek 1 (sekretariat I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”.
Numer referencyjny SG.271.3.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych do zajęć, mebli i wyposażenia do zajęć gimnastycznych w ramach projektu ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”, do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice: - Szkoły Podstawowej w Dankowicach ul. Szkolna 4, - Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach ul. Krakowska 110, - Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach ul. Św. Floriana 28, - Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Dolna 12, - Szkoły Podstawowej w Wilamowicach ul. Rynek 14. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe: Zadanie nr 1 – pomoce dydaktyczne do zajęć (załącznik nr 1a) Zadanie nr 2 – meble (załącznik nr 1b) Zadanie nr 3 – wyposażenie do zajęć gimnastycznych (załącznik nr 1c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy towarów objętych zamówieniem opisują załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. Pomoce dydaktyczne, meble i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia: - muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich, wykonane w ramach bezpiecznych technologii, - muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami Unii Europejskiej – wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem krajowym i europejskim oraz posiadać oznaczenie CE, - posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko transportem własnym do wskazanych przez Zamawiającego szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru w każdej szkole upoważnieni są dyrektorzy tych szkół.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz dokumentów, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacje – wg załącznika nr 1a, 1b, 1c (odpowiednio dla danego zadania częściowego), 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy). W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy ( ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku zmiany cen, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron. 2) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w jednostkowych przypadkach szczególnych, uzasadnionych niezależnym od Wykonawcy brakiem możliwości dostarczania zamawianego towaru w wymaganym terminie, o ile termin możliwości ich dostarczenia nie będzie dłuższy niż 5 dni. W przeciwnym wypadku Wykonawca dostarczy zamiennik uzgodniony z Dyrektorem Szkoły w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – pomoce dydaktyczne do zajęć.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy zamawianego towaru opisuje załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy zamawianego towaru opisuje załącznik nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - wyposażenie do zajęć gimnastycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy zamawianego towaru opisuje załącznik nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)