GuidZP400 |
5bd3fc63-8124-4b0e-8bf1-bc3379b849e1
|
Biuletyn |
537949-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Rawiczu
|
Regon |
32029400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 17 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65 5468500 w. 229, 65 5468507
|
Zamawiajacy fax |
655 454 266
|
Zamawiajacy email |
zp_rawicz@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna więziennictwa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak Inny sposób: pisemnie, w zaklejonej i opisanej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw
|
Numer referencyjny |
D/P.2232.2.2019.SS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie, 4 części (zadania)
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części (zadania): -zadanie nr 1: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka, -zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka, -zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych, -zadanie nr 4: Dostawy konserw, Zadanie nr 1: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso klopsowe z indyka - 800 kg; 2) Mięso gulaszowe z indyka klasa II - 1500 kg; 3) Skrzydło środkowe z indyka - 1200 kg; 4) Mortadela popularna z indyka - 1400 kg; 5) Mortadela śniadaniowa z indyka - 1400 kg; 6) Mortadela z pieczarkami - 1400 kg; 7) Mortadela czosnkowa z indyka - 1500 kg; 8) Parówka z indyka - 1300 kg; 9) Kiełbasa śniadaniowa z indyka - 1400 kg; 10) Kielbasa litewska z indyka - 2400 kg; 11) Szynka tyrolska z indyka - 1100 kg; 12) Szynka Gerwazego z indyka - 1000 kg; 13) Szynka mielona blok z indyka - 1800 kg; 14) Polędwica firmowa z indyka - 1200 kg; 15) Pieczeń drobiowa z indyka - 1100 kg; 16) Pasztet firmowy z indyka - 1300 kg; 17) Kiełbasa krakowska parzona - 700 kg; 18) Szynka gotowana biała - 800 kg; 19) Kiełbasa szynkowa drobiowa - 700 kg; 20) Serdelki drobiowe - 2200 kg; 21) Salceson z indyka - 1000 kg; 22) Szynka z filetem mielona -600kg; 23) Pierś Książęca - 800kg; 24) Wędlina -Indyczka gotowana - 600kg; 25) Wędlina - Filet gotowany z kurczaka - 600kg; 26) Kiełbaski z filetem - 600kg; Zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Kurczak cały - 2800 kg; 2) Udziec z kurcząt kl. A - 1600 kg; 3) Filet z kurczaka - 900 kg; 4) Mięso gulaszowe z kurczaka - 1400 kg; 5) Żołądki z kurczaka - 300 kg; 6) Serca z kurczaka - 300 kg; 7) Wątróbki z kurczaka - 1200 kg; Zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso wieprzowe - szynka surowa - 900 kg; 2) Mięso wieprzowe klopsowe - 800 kg; 3) Mięso wieprzowe łopatka bez kości - 3000 kg; 4) Mięso wieprzowe gulaszowe - 600 kg; 5) Mięso wieprzowe schab bez kości - 1400 kg; 6) Boczek wędzony bez kości - 1100 kg; 7) Wędzonka bigosowa bez kości - 1200 kg; 8) Słonina płaty - 600 kg; 9) Mięso gulaszowe wołowe - 700 kg; 10) Żołądki wieprzowe - 400 kg; 11) Ozory wieprzowe - 1000 kg; 12) Serca wieprzowe - 1600 kg; 13) Wątroba wieprzowa - 1800 kg; 14) Kiełbasa zwyczajna - 1900 kg; 15) Kiełbasa parówkowa - 1000 kg; 16) Kiełbasa biała parzona - 1800 kg; 17) Kiełbasa mortadela - 1300 kg; 18) Kiełbasa golonkowa parzona - 600 kg; 19) Kiełbasa mielonka - 1400 kg; 20) Kiełbasa słoikowa - 1200 kg; 21) Kiełbasa szynkowa mielona wieprzowa - 600 kg; 22) Serdelki śląskie - 1000 kg; 23) Pieczeń wielkopolska - 900 kg; 24) Wątrobianka - 1600 kg; 25) Salceson czarny - 1100 kg; 26) Kaszanka - 3500 kg; Zadanie nr 4: Dostawy konserw. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Konserwa pasztet z indykiem - 800 kg; 2) Konserwa pasztet z gęsi - 1300 kg; 3) Konserwa wołowa - 600 kg; 4) Konserwa mięsna wieprzowa - 1000 kg; 5) Konserwa mięsna wieprzowa op. jednostkowe 100-140g - 450 kg; 6) Pasztet sojowy - 200kg;
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-06-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);2)aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 4)wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy(wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnion/ą/e do reprezentowania wykonawcy), wzór zał. nr 5 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)Formularz cenowy (zał. nr 2 do siwz); Ponadto, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 11.840,00 zł, słownie: jedenaście tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100. Dla zadania nr 1: w wysokości: 5.250,00 zł, słownie: pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100. Dla zadania nr 2: w wysokości: 1.160,00 zł, słownie: jeden tysiąc sto sześćdziesiąt złotych 00/100. Dla zadania nr 3: w wysokości: 4.920,00 zł, słownie: cztery tysiące dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100. Dla zadania nr 4: w wysokości: 510,00 zł, słownie: pięćset dziesięć złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: NBP o/Poznań numer konta 28 1010 1469 0035 8013 9120 0000 lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), sposób przekazania: Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5 należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w dziale finansowym) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu (pkt 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli do godziny 09:00 dnia 07.05.2019 roku.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. Zmiana umowy w czasie jej obowiązywania będzie mogła także nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. Zmiany do umowy, o których mowa powyżej, wymagają dla swojej ważności formy pisemnej (aneks do umowy) i powinny być dokonane w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni od dnia złożenia uzasadnionego wniosku przez zainteresowaną stronę ze skutkiem na dzień złożenia wniosku. Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nieprzekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim. Wykonawca może zastosować nową cenę po podpisaniu stosownego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby :1) Mięso klopsowe z indyka - 800 kg; 2) Mięso gulaszowe z indyka klasa II - 1500 kg; 3) Skrzydło środkowe z indyka - 1200 kg; 4) Mortadela popularna z indyka - 1400 kg; 5) Mortadela śniadaniowa z indyka - 1400 kg; 6) Mortadela z pieczarkami - 1400 kg; 7) Mortadela czosnkowa z indyka - 1500 kg; 8) Parówka z indyka - 1300 kg; 9) Kiełbasa śniadaniowa z indyka - 1400 kg; 10) Kiełbasa litewska z indyka - 2400 kg; 11) Szynka tyrolska z indyka - 1100 kg; 12) Szynka Gerwazego z indyka - 1000 kg; 13) Szynka mielona blok z indyka - 1800 kg; 14) Polędwica firmowa z indyka - 1200 kg; 15) Pieczeń drobiowa z indyka - 1100 kg; 16) Pasztet firmowy z indyka - 1300 kg; 17) Kiełbasa krakowska parzona - 700 kg; 18) Szynka gotowana biała - 800 kg; 19) Kiełbasa szynkowa drobiowa - 700 kg; 20) Serdelki drobiowe - 2200 kg; 21) Salceson z indyka - 1000 kg; 22) Szynka z filetem mielona -600kg; 23) Pierś Książęca - 800kg; 24) Wędlina -Indyczka gotowana - 600kg; 25) Wędlina - Filet gotowany z kurczaka - 600kg; 26) Kiełbaski z filetem - 600kg;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Kurczak cały - 2800 kg; 2) Udziec z kurcząt kl. A - 1600 kg; 3) Filet z kurczaka - 900 kg; 4) Mięso gulaszowe z kurczaka - 1400 kg; 5) Żołądki z kurczaka - 300 kg; 6) Serca z kurczaka - 300 kg; 7) Wątróbki z kurczaka - 1200 kg;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso wieprzowe - szynka surowa - 900 kg; 2) Mięso wieprzowe klopsowe - 800 kg; 3) Mięso wieprzowe łopatka bez kości - 3000 kg; 4) Mięso wieprzowe gulaszowe - 600 kg; 5) Mięso wieprzowe schab bez kości - 1400 kg; 6) Boczek wędzony bez kości - 1100 kg; 7) Wędzonka bigosowa bez kości - 1200 kg; 8) Słonina płaty - 600 kg; 9) Mięso gulaszowe wołowe - 700 kg; 10) Żołądki wieprzowe - 400 kg; 11) Ozory wieprzowe - 1000 kg; 12) Serca wieprzowe - 1600 kg; 13) Wątroba wieprzowa - 1800 kg; 14) Kiełbasa zwyczajna - 1900 kg; 15) Kiełbasa parówkowa - 1000 kg; 16) Kiełbasa biała parzona - 1800 kg; 17) Kiełbasa mortadela - 1300 kg; 18) Kiełbasa golonkowa parzona - 600 kg; 19) Kiełbasa mielonka - 1400 kg; 20) Kiełbasa słoikowa - 1200 kg; 21) Kiełbasa szynkowa mielona wieprzowa - 600 kg; 22) Serdelki śląskie - 1000 kg; 23) Pieczeń wielkopolska - 900 kg; 24) Wątrobianka - 1600 kg; 25) Salceson czarny - 1100 kg; 26) Kaszanka - 3500 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy konserw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Konserwa pasztet z indykiem - 800 kg; 2) Konserwa pasztet z gęsi - 1300 kg; 3) Konserwa wołowa - 600 kg; 4) Konserwa mięsna wieprzowa - 1000 kg; 5) Konserwa mięsna wieprzowa op. jednostkowe 100-140g - 450 kg; 6) Pasztet sojowy - 200kg;
|
| |