Zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Osprzęt do minikomputerów,
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538569-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324131002, 302121009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 i 6 dla Zadania nr 1 oraz w załączniku nr 7 dla Zadania nr 2 do SIWZ (Specyfikacja techniczna).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f7152dc-a192-45bb-8862-f174d9ed759e
Biuletyn 538569-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Regon 27015111000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-024
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6093140
Zamawiajacy fax 32 6093154
Zamawiajacy email dzp@wpr.pl
Adres strony url bip.wpr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.wpr.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.wpr.pl
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub przesyłką pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Numer referencyjny WPR/AZ/252/ZP/13/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 i 6 dla Zadania nr 1 oraz w załączniku nr 7 dla Zadania nr 2 do SIWZ (Specyfikacja techniczna).
Cpv glowny przedmiot 32413100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez podmiot na rzecz, którego były wykonane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: - co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie sprzętu komputerowego: - w zakresie zadania nr 1 - na kwotę 16 000,00 zł brutto. - w zakresie zadania nr 2 – na kwotę 400,00 zł brutto W przypadku dostaw nadal wykonywanych warunek wartości minimalnych brutto określonych powyżej winien być spełniony dla części już wykonanej. Uwagi: 1.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. 2.Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt. 8.2.3.1 SIWZ, będzie się legitymował wiedzą i doświadczeniem nabytym w ramach wspólnej realizacji umów z innymi wykonawcami (konsorcjum) zobowiązany jest wykazać zakres dostaw, w wykonaniu którego faktycznie uczestniczył.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ tj. oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ tj. oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); - Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ (wskazana data podpisania); - Specyfikacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia – Zadanie nr 1 - Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ oraz Zadanie nr 2 – Załącznik nr 7 (wskazana data podpisania). - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionym do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza wymaga się jej złożenia w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa: w pkt. 9.1.1, 9.2.1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Dokument ten ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. w pkt. 9.3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie; Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w § 11 propozycji umowy, stanowiącej załącznik nr 8 odpowiednio dla zadania nr 1 i załącznik nr 9 odpowiednio dla zadania nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna dot. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych jest Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, z siedzibą w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, tel. 32 609 31 40, fax: 32 609 31 54, wpr@wpr.pl. 2.W Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym w Katowicach został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się pod nr tel.: 32 609 31 26, e-mail: iod@wpr.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie jednej lub kilku niżej wymienionych przesłanek: art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy; art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze m.in. określonego w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych - ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 4. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą udostępniane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych. 5. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach przez okresy wskazane w przepisach prawa, okresy niezbędne na czas dochodzenia roszczeń a także zgodnie z terminami określonymi zarządzeniem Dyrektora Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach w sprawie wprowadzenia do stosowania Jednolitego rzeczowego wykazu akt. 7. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania* i ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z praw, o których mowa należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne. Niepodanie wymaganych danych osobowych uniemożliwi administratorowi wywiązanie się z w/w celów przetwarzania, tym samym uniemożliwi Pani/Panu wykonanie usługi przez WPR w Katowicach lub uniemożliwi wykonanie usługi na rzecz WPR w Katowicach. 9. Gdy uzna Pan/Pani, iż WPR w Katowicach, jako administrator danych, przetwarza je w sposób naruszający przepisy RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa 18 sztuk punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32413100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30212100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)