Dostawy identyfikatorów imiennych (imienników)

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dodatki odzieżowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539557-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy identyfikatorów imiennych (imienników), zwanych w dalszej części SIWZ „asortymentem” w szacowanej ilości około 10 000 kpl.
2. W skład kompletu wchodzi:
a) znaku identyfikacji imiennej w postaci metalowej tabliczki – 1 szt.,
b) znaku identyfikacji imiennej w postaci taśmy szczepnej – 2 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane powyżej służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty, a zakupy asortymentu będą dokonywanie zgodnie z pkt 7.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy (nie używany), wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania asortymentu w jednostkowych opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniami. Na opakowaniu zbiorczym będzie dołączona etykieta zawierająca informację o:
a. ilości sztuk,
b. wskazanie jakiej jednostki dotyczy dostarczony asortyment.
7. Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych.
8. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie umów ramowych przez Zamawiającego z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt. 1 dokumentacji postępowania, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej (odpowiednio do zadania) i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
9. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość zakupowanego asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8482b2ae-4c6b-4b55-a1d2-30733a633911
Biuletyn 539557-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy identyfikatorów imiennych (imienników)
Numer referencyjny WZP-2420/19/115/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy identyfikatorów imiennych (imienników), zwanych w dalszej części SIWZ „asortymentem” w szacowanej ilości około 10 000 kpl. 2. W skład kompletu wchodzi: a) znaku identyfikacji imiennej w postaci metalowej tabliczki – 1 szt., b) znaku identyfikacji imiennej w postaci taśmy szczepnej – 2 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane powyżej służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty, a zakupy asortymentu będą dokonywanie zgodnie z pkt 7. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy (nie używany), wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania asortymentu w jednostkowych opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniami. Na opakowaniu zbiorczym będzie dołączona etykieta zawierająca informację o: a. ilości sztuk, b. wskazanie jakiej jednostki dotyczy dostarczony asortyment. 7. Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych. 8. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie umów ramowych przez Zamawiającego z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt. 1 dokumentacji postępowania, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej (odpowiednio do zadania) i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 9. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość zakupowanego asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 18420000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór - załącznik do ww. informacji opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego).
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa – nie skutkujących zmianą załącznika nr 3 do umowy ramowej, z zastrzeżeniem pkt 2. 2. Strony dopuszczają zmianę stawki podatku VAT, wskazaną w załączniku nr 2 do umowy ramowej, w przypadku jej ustawowej zmiany wymagającej aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy (T)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)