Dostawa drobnego sprzętu medycznego, elektrod jednorazowego użytku, pojemników wielkoobjętościowych na odpady medyczne, systemu do odsysania, elektrod neutralnych, materiałów sterylizacyjnych do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S, jednorazowych zestawów operacyjnych

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539469-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007, 331411238, 331232109, 331416000, 331900008, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa drobnego sprzętu medycznego, elektrod jednorazowego użytku, pojemników wielkoobjętościowych na odpady medyczne, systemu do odsysania, elektrod neutralnych, materiałów sterylizacyjnych do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S, jednorazowych zestawów operacyjnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0af2465d-f5aa-4720-8639-da23b7e68ab9
Biuletyn 539469-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=60_2019
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 12.07.2017r. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego, elektrod jednorazowego użytku, pojemników wielkoobjętościowych na odpady medyczne, systemu do odsysania, elektrod neutralnych, materiałów sterylizacyjnych do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S, jednorazowych zestawów operacyjnych
Numer referencyjny DZP/60/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa drobnego sprzętu medycznego, elektrod jednorazowego użytku, pojemników wielkoobjętościowych na odpady medyczne, systemu do odsysania, elektrod neutralnych, materiałów sterylizacyjnych do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S, jednorazowych zestawów operacyjnych
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 13.12.2018r. Dz. U. z 2019r. poz. 175 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego) - dotyczy pakietu 1 poz. 1, pakiet 2, 4, 5, 6, 7. 2. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE dla zaoferowanych wyrobów medycznych - dotyczy pakietu 1 poz. 1, pakiet 2, 4, 5, 6, 7. 3. Dla zaoferowanego dla dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego jego szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej, w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów ujętych w tabeli. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III SIWZ- dotyczy pakietu 1-7. 4. Wymagane złożenie jest próbki w minimalnym opakowaniu handlowym (w celu potwierdzenia zgodności z SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej) na żądanie zamawiającego – dotyczy pakietu 1, 2, 5. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu normy EN 13795:3 – dotyczy pakietu 7. 6. Informacja w jakim laboratorium notyfikowanym dokonano badań parametrów zamieszczonych w kartach technicznych – dotyczy pakietu 7.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian 2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego; b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń).
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Termin dostawy przedmiotu umowy do Zamawiającego wynosi: a) pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6 – do 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), b) pakiet 7 - do 4 tygodni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141123-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt medyczny - 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt medyczny, elektrody - 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt medyczny - pojemniki wielkoobjętościowe - 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt medyczny - system do odsysania wydzielin
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt medyczny - elektrody neutralne - 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt medyczny - materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S - 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis bielizna jednorazowego użytku zestawy operacyjne - 2 pozycje asortymentowe
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)