1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie w podziale na: mięsa, wędliny, drób nabiał, jaja kurze, ryby oraz artykuły ogólnospożywcze
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 Specyfikacji – Formularz cenowy.
3. Przedmiot zamówienia podzielony na 7 pakietów, z których każdy stanowi część zamówienia: Pakiet 1 – mięso, Pakiet 2 – wędliny, Pakiet 3 – drób, Pakiet 4 – nabiał, Pakiet 5 – jaja kurze, Pakiet 6 – ryby, Pakiet 7 – artykuły ogólnospożywcze .
4. Miejsce dostawy: Magazyn Żywnościowy Szpitala Powiatowego w Węgrowie, ul. Kościuszki 201.
5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym pakiecie zostaną odrzucone.
6. Wymagania Zamawiającego
6.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej, odpowiadający normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski.
6.2. W/w. przedmiot zamówienia nie może wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Ma być świeży, o dobrym smaku, zapachu charakterystycznym dla danego produktu oraz z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu- nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
6.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie:
a) pakiet 1 (mięso), 2 (wędliny) i 3 (drób) – 8 razy w miesiącu (średnio 2 razy w tygodniu);
b) pakiet 4 (nabiał) – codziennie do godziny 7:00 oprócz niedziel;
c) pakiet 5 (jaja kurze) – raz w tygodniu;
d) pakiet 6 (ryby) – raz w miesiącu;
e) pakiet 7 (artykuły ogólnospożywcze) – raz w tygodniu.
6.4. Dotyczy pakietu VII:
a) każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie;
b) Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach.
|
GuidZP400 |
bd1c3896-070e-4df0-b703-7400fb398242
|
Biuletyn |
543250-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30462200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Węgrów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
257 922 833
|
Zamawiajacy fax |
257 922 833
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spzoz-wegrow.home.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.wegrow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.wegrow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.wegrow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Sekretariat, ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie
|
Numer referencyjny |
ZP/ZY/6/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie w podziale na: mięsa, wędliny, drób nabiał, jaja kurze, ryby oraz artykuły ogólnospożywcze
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 Specyfikacji – Formularz cenowy.
3. Przedmiot zamówienia podzielony na 7 pakietów, z których każdy stanowi część zamówienia: Pakiet 1 – mięso, Pakiet 2 – wędliny, Pakiet 3 – drób, Pakiet 4 – nabiał, Pakiet 5 – jaja kurze, Pakiet 6 – ryby, Pakiet 7 – artykuły ogólnospożywcze .
4. Miejsce dostawy: Magazyn Żywnościowy Szpitala Powiatowego w Węgrowie, ul. Kościuszki 201.
5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym pakiecie zostaną odrzucone.
6. Wymagania Zamawiającego
6.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej, odpowiadający normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski.
6.2. W/w. przedmiot zamówienia nie może wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Ma być świeży, o dobrym smaku, zapachu charakterystycznym dla danego produktu oraz z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu- nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
6.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie:
a) pakiet 1 (mięso), 2 (wędliny) i 3 (drób) – 8 razy w miesiącu (średnio 2 razy w tygodniu);
b) pakiet 4 (nabiał) – codziennie do godziny 7:00 oprócz niedziel;
c) pakiet 5 (jaja kurze) – raz w tygodniu;
d) pakiet 6 (ryby) – raz w miesiącu;
e) pakiet 7 (artykuły ogólnospożywcze) – raz w tygodniu.
6.4. Dotyczy pakietu VII:
a) każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie;
b) Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy,
3. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do Specyfikacji.
3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie.
3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie w jakim powołuje się na zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie.
4. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli.
5. Oświadczenie dotyczące zaświadczenia Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej – Oświadczenie, że Wykonawca posiada zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, że podlega stałemu jej nadzorowi lub oświadczenie, że nie dotyczy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Specyfikacji.
6. Oświadczenie dotyczące pracowników – Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia będą dopuszczeni tylko pracownicy posiadający aktualne zaświadczenia lekarskie o posiadaniu badań przeprowadzonych na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z 18.12.2002r.
w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych, lub oświadczenie, że nie dotyczy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji.
7. Oświadczenie dotyczące środków transportu – Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia użyje środków transportu dopuszczonych do transportu żywności zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności lub oświadczenie, że nie dotyczy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Specyfikacji
8. Oświadczenie HACCP – Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP lub oświadczenie, że nie dotyczy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust. 5 , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne Postanowienia umowy, Zamawiający zawarł w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 Specyfikacji.
2. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczonych zmian znajduje się w projekcie umowy.
3. Wszelkie zmiany zapisów umowy (w tym, zmiany istotne) winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso wieprzowe, cielęce, wołowe, kości wieprzowe, słonina, smalec - 12 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wędliny - 10 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drób - 4 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mleko, mleko w proszku, śmietana, jogurty, serki homogenizowane, sery, margaryna, masło mix - 14 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jaja kurze spożywcze, kl I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ryba mrożona, śledzie - 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły ogólnospożywcze - 62 pozycje
|
| |