Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego nr 3 Wydziału Fizjoterapii Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.9.2019)

Data publikacji 2019-04-30
Data zakończenia 2019-05-10 00:00:00
Instytucja Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543231-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego Wydziału Fizjoterapii: 1.1. Bieżnia rehabilitacyjna do analizy chodu – 1szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. 1.2. Rękaw do drenażu limfatycznego do urządzenia do drenażu limfatycznego MK-400L – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 3 godzin w siedzibie Zamawiającego. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, uwzględniając zakres zamówienia częściowego określonego w załącznikach nr 1A-1B do SIWZ, zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami ewentualnego opakowania/rozpakowania/wywozu i utylizacji tych opakowań, a także transportu, przeniesienia, montażu, napraw gwarancyjnych, a także ewentualnego ubezpieczenia w tym m.in.: ewentualnego ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub ewentualnego wynajmu dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 2.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przysługującego Wykonawcy. 2.3. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub wskazanych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. 2.5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej określono wymagania dotyczące przedstawienia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 2.6. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1) ustawy w przypadku zamówienia na dostawy lub usługi, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu lub usługi, w szczególności: wymaga, adekwatnie, do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28a8e95e-929f-492a-b426-2fdea80f73ba
Biuletyn 543231-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
Regon 53239101700015
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4423524, 4423520
Zamawiajacy fax 774 423 517
Zamawiajacy email komuszynskib@wsm.opole.pl
Adres strony url www.bip.wsm.opole.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.wsm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wsm.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wsm.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, zgodnie z pkt. 16 SIWZ, Pod adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego nr 3 Wydziału Fizjoterapii Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.9.2019)
Numer referencyjny KZ.381.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego Wydziału Fizjoterapii: 1.1. Bieżnia rehabilitacyjna do analizy chodu – 1szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. 1.2. Rękaw do drenażu limfatycznego do urządzenia do drenażu limfatycznego MK-400L – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 3 godzin w siedzibie Zamawiającego. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, uwzględniając zakres zamówienia częściowego określonego w załącznikach nr 1A-1B do SIWZ, zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami ewentualnego opakowania/rozpakowania/wywozu i utylizacji tych opakowań, a także transportu, przeniesienia, montażu, napraw gwarancyjnych, a także ewentualnego ubezpieczenia w tym m.in.: ewentualnego ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub ewentualnego wynajmu dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 2.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przysługującego Wykonawcy. 2.3. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub wskazanych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. 2.5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej określono wymagania dotyczące przedstawienia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 2.6. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1) ustawy w przypadku zamówienia na dostawy lub usługi, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu lub usługi, w szczególności: wymaga, adekwatnie, do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: 1.1. Dla zamówienia częściowego nr I: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość przekroczyła 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom sprzętu równoważnego z przedmiotem zamówienia (tzn.: dostawy sprzętu medycznego). 1.2. Dla zamówienia częściowego nr II Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ)w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 11.1. SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę (dla zamówienia częściowego nr I): Wykazu dostaw– sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 2f, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A-1B do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne/parametry przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem m.in.: nazwy, modelu i parametrów technicznych, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Wartość oferowana”). Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A-1B do SIWZ – odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: Certyfikatów, zaświadczeń, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1A, 1B do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączniki nr 1A – 1B do SIWZ (odpowiednio do części); 2)oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ); 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ); 4) dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Składając ofertę w przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: a) Dla zamówienia częściowego nr I w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa bieżni rehabilitacyjnej do analizy chodu - 1szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 63
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na dostawę przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego Wydziału Fizjoterapii: 1. Bieżnia rehabilitacyjna do analizy chodu – 1szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 3 godzin w siedzibie Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa rękawu do drenażu limfatycznego do urządzenia do drenażu limfatycznego MK-400L – 1szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 26
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na dostawę przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego Wydziału Fizjoterapii: 2. Rękaw do drenażu limfatycznego do urządzenia do drenażu limfatycznego MK-400L – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 3 godzin w siedzibie Zamawiającego.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)