GuidZP400 |
e4ebcdf6-4951-46a0-b2e7-d4b3e786fd50
|
Biuletyn |
544717-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Toruńskiego
|
Regon |
87112181000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Towarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4-6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 662 88 88
|
Zamawiajacy fax |
56 662 88 89
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiattorunski.pl
|
Adres strony url |
https://www.powiattorunski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014- 2020, Osi priorytetowej 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej
|
Numer referencyjny |
OR.272.1.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5. Wszystkie wymienione w przedmiocie zamówienia sprzęty muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności z polskimi normami i atesty higieniczne.
Zamówienie udzielane w 16 częściach:
część I – Pracownia kosmetyczna,
część II – Pracownia kosmetyczna,
część III – Pracownia kosmetyczna,
część IV – Pracownia fryzjerska,
część V – Pracownia fryzjerska,
część VI – Wyposażenie czterech pracowni w sprzęt,
część VII – Wyposażenie czterech pracowni w meble,
część VIII – Wyposażenie pracowni – szafki na odzież,
część IX – Sprzęt komputerowy,
część X – Program komputerowy – grafik komputerowy,
część XI – Programy komputerowe – do wytyczania tras transportowych,
część XII – Program komputerowy – program magazynowy,
część XIII – Program komputerowy – program wspomagający zarządzanie spedycją i transportem,
część XIV – Program komputerowy – program do prowadzenia salonów kosmetycznych,
część XV – Program komputerowy – do projektowania fryzur,
część XVI – Program komputerowy – oprogramowanie biurowe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź kilka części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Formularz Ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Formularz ofertowy składa się z dwóch części, druga część stanowi plik Excel. Brak, którejkolwiek części formularza skutkować będzie odrzuceniem oferty, gdyż nie podlega on uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy.
Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia kosmetyczna. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia kosmetyczna. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia kosmetyczna. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39712200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia fryzjerska Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39712200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia fryzjerska. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie czterech pracowni w sprzęt. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie czterech pracowni w meble. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni – szafki na odzież. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt komputerowy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48931000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy – grafik komputerowy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48931000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Programy komputerowe – do wytyczania tras transportowych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48931000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy – program magazynowy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48931000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy – program wspomagający zarządzanie spedycją i transportem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48931000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy – program do prowadzenia salonów kosmetycznych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Część 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48931000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy – do projektowania fryzur. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Część 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Program komputerowy – oprogramowanie biurowe. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
|
| |