GuidZP400 |
1da7c9cc-6a11-4df2-8b8e-13241e65933e
|
Biuletyn |
545087-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
|
Regon |
81101566600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-302
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 430 91 00,
|
Zamawiajacy fax |
91 430 91 45
|
Zamawiajacy email |
biuro@stbs.pl,
|
Adres strony url |
www.stbs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Publiczny żłobek „Zając Borówka w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPZP.06.00_32-K012/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. działające w imieniu Gminy Miasto Szczecin na podstawie zawartej umowy o Zastępstwo Inwestycyjne nr Nr WSS-VI.81/2018/OL CRU 18/0003792 z dnia 30.05.2018 r.
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.stbs.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1a, 70-302 Szczecin - Sekretariat Zarządu pok. nr 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do publicznego żłobka "Zając Borówka" zlokalizowanego w paterze budynku przy ul. Bronisława Sobola w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
Pn 39/DI/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia lokalu żłobka oraz wyposażenia terenu zewnętrznego w meble tarasowe.
2. Żłobek zlokalizowany jest w parterze budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Bronisława Sobola w Szczecinie.
3. Przedmiot zamówienia opisany w ust. 1. obejmuje dostawę i montaż elementów wyposażenia żłobka wymienionych w Tabeli nr 1, w tym wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania tych prac w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj.: projekcie aranżacji wnętrz i wystroju żłobka, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez: DOMINO Grupa Architektoniczna Wojciech Dunaj, ul. Mickiewicza 118/5, 71-140 Szczecin, przedmiarach opracowanych przez Pana Jerzego Nieznanowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Firma Usługowa Jerzy Nieznanowski, ul. Odzieżowa 14/68, 71-502 Szczecin oraz SIWZ.
4. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia (zakończenia przedmiotu zamówienia i osiągnięcia gotowości odbiorowej) - 30 dni kalendarzowych, licząc od daty przekazania placu budowy. Planowany termin przekazania placu budowy, tj. pomieszczeń żłobka oraz terenu przynależnego do żłobka – od 15 do 30 sierpnia 2019r.
2. Planowany termin podpisania umowy –czerwiec 2019
3. Przedmiot zamówienia stanowi przedmiot odbioru końcowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
a) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Załącznikiem do formularza oferty będzie:
− kalkulacja cenowa przedstawiona według wzoru stanowiącego załącznik 1a do SIWZ
− opis produktów / rozwiązań równoważnych, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie, zgodnie z Rozdziałem VIII SIWZ pkt. 5 przedstawiony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz wraz z załącznikami 1a i 1b. Ww. formularz i załączniki nr 1a i 1b należy złożyć w oryginale.
b) oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w pkt 1;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną - oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
c) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY – pkt. 8 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – pkt. 1);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert: w wysokości 4 000 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy PZP oraz w okolicznościach i na warunkach wymienionych poniżej.
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy w następujących sytuacjach:
a) jeżeli zagrożenie dotrzymania terminu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będzie następstwem nieterminowego przekazania placu budowy,
b) wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
c) opóźnień, utrudnień lub przeszkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub podmiotów zewnętrznych działających za zgodą Zamawiającego, jeżeli będzie to miało wpływ na wykonanie umowy;
d) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
e) wystąpienia trudności lub odległych terminów w zakupie lub dostarczeniu materiałów/ produktów, nie leżących po stronie Wykonawcy;
f) braku możliwości prowadzenia prac lub wystąpienia utrudnień w prowadzeniu prac niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 musi być potwierdzone przez Inżyniera kontraktu. Propozycja wydłużenia terminu musi być uzgodniona z Inżynierem kontraktu i zatwierdzona przez Zamawiającego. W przypadku zmiany terminu Wykonawca będzie zobowiązany do przedłużenia terminów obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej a także zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Strony mają prawo do wprowadzenia zmiany do umowy w zakresie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy. Powyższa sytuacja, zgodnie z § 8 powoduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|