Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544519-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 24 miesięcy
Pakiet nr 1 -Nabiał
Pakiet nr 2- Mięso, wędliny, podroby
Pakiet nr 3- Drób
Pakiet nr 4- Pieczywo
Pakiet nr 5- Warzywa i owoce
Pakiet nr 6- Jajka
Pakiet nr 7- Mrożonki
Pakiet nr 8- Ryby
Pakiet nr 9- Artykuły sypkie i inne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ddf46eaf-9e45-4442-a80b-4464b9df04b9
Biuletyn 544519-N-2019
Zamawiajacy nazwa Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Regon 24154217700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-940
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 39 38 100
Zamawiajacy fax 32 39 38 127
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.piekary.pl
Adres strony url www.szpital.piekary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.piekary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego - budynek Dyrekcji - I piętro, sekretariat pok. AD.09 , adres 41- 940 Piekary Śląskie, ul.Szpitalna 11
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny ZP/PN/01/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 24 miesięcy Pakiet nr 1 -Nabiał Pakiet nr 2- Mięso, wędliny, podroby Pakiet nr 3- Drób Pakiet nr 4- Pieczywo Pakiet nr 5- Warzywa i owoce Pakiet nr 6- Jajka Pakiet nr 7- Mrożonki Pakiet nr 8- Ryby Pakiet nr 9- Artykuły sypkie i inne
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, w przypadku: 1.1 ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 1.2 zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 1.3 zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 1.4 zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany, poinformować Zamawiającego o konieczności wprowadzenia pisemnego aneksu do umowy oraz udowodnić, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 5 do SIWZ).
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH WYKONAWCÓW Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U z. 2018 poz. 1000) informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o. o., Szpital Miejski w Piekarach Śląskich pw. św. Łukasza, z siedzibą w Piekarach Śląskich, przy ul. Szpitalnej 11, (dalej PCM Sp. z o.o.)  kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w PCM : iod@szpital.piekary.pl tel. 32 39 38 192  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/PN/01/2019 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215 z 2019 poz. 53, 730), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO, wystąpienie z żądaniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018. poz. 419) dołączyć stosowne oświadczenie – załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa zostały dołączone do oferty z adnotacją „Informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny”. 3. Zamawiający w zakresie Pakietów 1,2,3,5,6,7,8,9 będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena (koszt)-60% Termin płatności- 40% 4. Zamawiający w zakresie Pakietu 4 - Pieczywo będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena (koszt) - 60% Jakość pieczywa -40%

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny, podroby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, podrobów przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jajek przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna mrożonek przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb przez okres 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa artykuły sypkie i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów sypkich i innych przez okres 24 miesięcy
  

Criterion

Kryteria Termin płatności (pakiet 1,2,3,5,6,7,8,9)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość pieczywa (pakiet 4)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)