Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544598-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976442, 301251208
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 oraz do jednostek podległych WWK OHP.
Zamówienie jest podzielone na trzy części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae311129-5194-4153-94c0-65c56b10c4ff
Biuletyn 544598-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 70012800000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt systemowy „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy 28 Czerwca 1956 roku nr 211, 61-485 Poznań, reprezentowana przez Adama Pękarskiego – Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.41.2018 z dnia 05.04.2018 roku udzielonego przez Komendanta Głównego Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie. Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 211 61-485 Poznań Strona internetowa: www.wielkopolska.ohp.pl. BIP – zamówienia publiczne: http://www.bip.ohp.poznan.pl Adres e-mail: wielkopolska@ohp.pl Godziny urzędowania: 7.45 - 15.45 Telefon 61 8312405 NIP 778-11-72-922; REGON 001036945
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ohp.poznan.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny WWK ZP/3/Materiały biurowe Papier kserograficzny A4 Tonery /OSDZ EFS/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 oraz do jednostek podległych WWK OHP. Zamówienie jest podzielone na trzy części.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składane zgodnie z treścią art 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Prowadzący postępowanie dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmian redakcyjnych umowy, b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, d. zmiany terminu realizacji zadania maksymalnie do 30.06.2019 r., w przypadku zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu, e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla prowadzącego postępowanie (np.: zmniejszenie wartości zamówienia). 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy stanowią uprawnienia prowadzącego postępowanie nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)