GuidZP400 |
2b94f8f7-8cbd-436f-bc81-1762bc2adecf
|
Biuletyn |
561405-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
|
Regon |
43517650000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zachodnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-063
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6322361
|
Zamawiajacy fax |
426 322 361
|
Zamawiajacy email |
biuro@mzz.lodz.pl
|
Adres strony url |
bip.mzz.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mzz.lodz.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście , za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego – w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem wyposażenia do 6-ciu żłobków w Łodzi w podziale na części.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do 6-ciu żłobków w Łodzi
w podziale na części:
1.1. Część 1 dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do Żłobka Nr 26
1.2. Część 2 wyposażenie sal dziecięcych
1.3. Część 3 dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni w Żłobku Nr 26
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
24000,68
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o ile zaistnieje uzasadniona konieczność udzielenia takiego zamówienia i będzie posiadał środki finansowe.
|
Data zakonczenia |
2019-08-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie będzie wymagał spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie będzie wymagał spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług, zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp., rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy, . Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu, inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do Żłobka Nr 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2490,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do Żłobka Nr 26
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sal dziecięcych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8941,70
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie sal dziecięcych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni w Żłobku Nr 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12143,67
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni w Żłobku Nr 26 - sprzęt AGD, drobny sprzęt gospodarstwa domowego, stoły ze stali nierdzewnej
|
| |