GuidZP400 |
07779367-3eba-4e0c-9859-e36aa66da000
|
Biuletyn |
563019-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
|
Regon |
29795100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dietla
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rabka-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 677 469,
|
Zamawiajacy fax |
182 677 469
|
Zamawiajacy email |
zp@scru.pl,
|
Adres strony url |
www.scru.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://scru.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://scru.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o., ul. Dietla 5, 34-700 Rabka Zdrój, sekretariat Prezesa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
DAG-3-PN/9-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Formularz asortymentowo - cenowy”.
Każdy z wykonawców składa ofertę w ramach całego przedmiotu zamówienia (tj. oferta musi obejmo-wać wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
Termin realizacji - do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od momentu dostarczenia.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Zaoferowany asortyment musi:
1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo - cenowym;
2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i konsumen-tów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1. do oferty – Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym nie wymaga dokumentów.
3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy:
3.1. do oferty – Zamawiający nie wymaga dokumentów do oferty.
3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy sporządzić wg informacji podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do ofert należy dołączyć: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej załączniki stanowiące charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: - Formularz asortymentowo - cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji).
2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa w punkcie IV.1.1 specyfikacji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - należy dołączyć do oferty jeśli dotyczy.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|