| GuidZP400 |
818b1d3f-d7d3-47c7-9cfa-64f195fab7ef
|
| Biuletyn |
564590-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
|
| Regon |
12513262000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
190
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-608
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 5926420, 5926590
|
| Zamawiajacy fax |
225 926 663
|
| Zamawiajacy email |
bzp@krus.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.krus.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.krus.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krus.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub drogą pocztową
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok 101 - Kancelaria
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą kalendarzy na 2020 rok dla Centrali oraz 16 Oddziałów Regionalnych i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
| Numer referencyjny |
0000-ZP.261.9.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz do 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników KRUS, 9 rodzajów kalendarzy na 2020 rok.
Rodzaj i ilość zamówionych kalendarzy:
1) kalendarz książkowy o formacie A5 – 1 232,
2) kalendarz książkowy o formacie A4 – 736,
3) kalendarz książkowy kieszonkowy o formacie A6 - 352,
4) kalendarz książkowy o formacie A4 w oprawie skórzanej – 35,
5) kalendarz trójdzielny – 3 094,
6) kalendarz planszowy o formacie B1 – 1 627,
7) kalendarz stojący na biurko – 3 633,
8) kalendarz podkładowy na biurko – 118,
9) kalendarz zwój nawinięty na dwie rolki, jedno-planszowy z wizerunkiem Jana Pawła II – 207.
2.Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.Na każdym opakowaniu Wykonawca zaznaczy rodzaj kalendarza, zapakowaną liczbę sztuk i nazwę: Oddział, Centrala (Biuro, Zespół), CRR KRUS.
4.Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy - SIWZ została udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
63
|
| Informacje na temat katalogow |
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie żąda dokumentów
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].
Dowód wniesienia wadium.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnienia po stronie Zamawiającego w akceptacji projektu graficznego kalendarza w stosunku do terminów określonych w § 3 ust. 2, co będzie skutkowało przedłużeniem terminu wykonania umowy odpowiednio o liczbę dni opóźnienia po stronie Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|