| GuidZP400 |
628124df-03e6-4127-a350-fd421bd4fce6
|
| Biuletyn |
567429-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
|
| Regon |
32783000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marymoncka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-968
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
834 05 14
|
| Zamawiajacy fax |
834 76 65
|
| Zamawiajacy email |
zp@awf.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.awf.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Postępowanie prowadzone w ramach Programu Operacyjnego POWER 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.awf.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Operator pocztowy, osobiście, kurier
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracji pokój nr 7 lub 8
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz dostawa licencji”
|
| Numer referencyjny |
SSZP 371/24/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1
a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt.
b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt.
Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2
Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi:
a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku.
b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego.
c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji:
Część I – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część II - 2 miesiące od podpisania umowy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: dla części 2
a) wykazali wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
• wdrożyli min. 3 oprogramowania do inwentaryzacji o wartości min. 100 000 zl. brutto każde zamówienie.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.
5. W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentów zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywany w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dla części 2
Wykaz musi zawierać co najmniej:
• wdrożenie min. 3 oprogramowań do inwentaryzacji o wartości min. 100 000 zl. brutto każde zamówienie
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ
3. Załącznik nr 5 do SIWZ (informację o podwykonawcach i podmiotach trzecich) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom
4. Kopia wniesionego wadium dla części 2.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej walucie,
W części 2
wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego w BZ WBK S.A14 O/Warszawa 97 1090 1014 0000 0001 0357 5951
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych ;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującym uznanie rachunku AWF przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego budynek Administracji pokój nr 7 i 8 ul. Marymoncka 34, Warszawa, od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 – 13.00 przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa licencji systemowych i bazodanowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1
a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt.
b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
- zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72212700-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2
Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi:
a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku.
b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego.
c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .
|
| | |