GuidZP400 |
fee95ab8-36ac-458f-befc-790ea05b2119
|
Biuletyn |
567519-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika
|
Regon |
00019055500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Wł. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-105
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 852 40 94; 852 21 52
|
Zamawiajacy fax |
74 852 40 94
|
Zamawiajacy email |
zsm.swidnica@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsm.swidnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsm.swidnica.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsm.swidnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
58-105 Świdnica, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, pok. nr 116 I piętro, w terminie do dnia 15.07.2019 r. do godz.9.00.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostarczenie sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy dla którego organem prowadzącym jest Powiat Świdnicki, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi specyfikacji stanowiącej załącznik do umowy.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zadania, należy dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, a w szczególności:
1) rozładunek, doniesienie do pracowni i rozpakowanie,
2) montaż i instalacja wg wskazówek Zamawiającego,
3) ustawienie, wypoziomowanie i regulacja,
4) usunięcie widocznych zabrudzeń oraz wywiezienie opakowań z terenu szkoły,
5) uruchomienie i testy zamontowanych urządzeń i sprzętu mechatronicznego,
6) instalacja oprogramowania
7) przeszkolenie pracowników w zakresie wykorzystania i obsługi sprzętu i stanowisk dydaktycznych.
Opis zadania:
Dostarczenie sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy, który wyspecyfikowany został w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
UWAGA: W cenie należy ująć koszt montażu wyposażenia pracowni i instalacji oprogramowania, który musi obejmować wszelkie niezbędne do wykonania prace w tym między innymi szkolenia dla pracowników użytkujących pracownię.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-13T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwie dostawy sprzętu mechatronicznego z montażem o wartości min. 100.000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy,
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj.: dwie dostawy sprzętu mechatronicznego z montażem o wartości min. 100.000 zł brutto każda – z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływam terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących okolicznościach:
1) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku niemożności jego realizacji, jeżeli wartość złożonych ofert przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
|