GuidZP400 |
94eee329-d71d-4ac3-bbc5-f1754b026acb
|
Biuletyn |
566848-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
|
Regon |
35013684328100
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 13 10 40
|
Zamawiajacy fax |
261 13 13 06
|
Zamawiajacy email |
rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego
|
Numer referencyjny |
34/2019/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
Wzór umowy,
Opis przedmiotu zamówienia,
Druk „Wycena ofertowa”,
Wzór protokołu przyjęcia przekazania,
Dokument gwarancyjny.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia:
• Latarki wielofunkcyjnej typu LED na hełm strażacki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk;
• Fantomu w formie torsu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości
do 1 sztuki;
• Uchwytu do latarki na hełm, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
w ilości do 20 sztuk;
• Ubrania specjalnego chroniącego przed czynnikami chemicznymi, zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 2 kompletów;
• Preparatu penetrująco-odtłuszczającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk;
• Sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia:
• Latarki wielofunkcyjnej typu LED na hełm strażacki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk;
• Fantomu w formie torsu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości
do 1 sztuki;
• Uchwytu do latarki na hełm, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
w ilości do 20 sztuk;
• Ubrania specjalnego chroniącego przed czynnikami chemicznymi, zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 2 kompletów;
• Preparatu penetrująco-odtłuszczającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk;
• Sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk.
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.4.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 5. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - dokumenty wskazane w pkt III.4ppkt1-4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla dostawy następujących pozycji, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć:
• Miernik wielogazowy
- deklaracja zgodności CE
• Prądownica wodna 75 z możliwością regulacji strumienia i podawania piany
- aktualne na dzień złożenia świadectwo dopuszczenia CNBOP
- deklaracja zgodności CE
• Latarka wielofunkcyjna typu LED na hełm strażacki
- deklaracja zgodności CE
- certyfikat ATEX z oznaczeniem: minimum II 1 G Ex i IIC T4
• Fantom w formie torsu
- deklaracja zgodności CE
• Sorbent
- aktualne na dzień złożenia świadectwo dopuszczenia CNBOP
• Kanister na paliwo i olej z dozownikiem do pilarek
- certyfikat UN
• Szelki bezpieczeństwa z amortyzatorem bezpieczeństwa
- deklaracja zgodności CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia,następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę(wzór– zał. nr1 do siwz). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2.Wypełniony druk – „Wyceny ofertowa” – sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz (wzór – zał. nr 5 do siwz). 3.Wykonawca,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres,charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian - zawiera załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|