GuidZP400 |
55aa31d8-c875-4ff6-a128-f77d4b42aed4
|
Biuletyn |
570005-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
17343300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czechosłowacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-459
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 355 900
|
Zamawiajacy fax |
618 301 191
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sapsp.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.sapsp.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 2 zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ST-IV.2370.17.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 2 zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów w Poznaniu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1A-1B do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
4. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 2:
CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 1;
CZĘŚĆ Nr 2 – dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
39715300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający – przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ. Przy czym Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Roz. V pkt 11 SIWZ, 3) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1: 2.000,00 zł
Część nr 2: 3.000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy oraz zmiany jego parametrów technicznych, zawartych w załacznikach nr 1, 2 do umowy,
2) zmiany przepisów prawa, mające wpływ na wykonanie umowy - dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy, w szczególności, gdy zmiana terminu realizacji będzie korzystna dla Zamawiającego lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów nadrzędnych lub w przypadku zaistnienia siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2019-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39715300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39715300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 1B do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 2
|
| |