Dostawy produktów mleczarskich oraz jaj świeżych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Miejscowość Gorzyce
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573034-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy produktów mleczarskich (Zadanie nr 1) oraz jaj świeżych (Zadanie nr 2) w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b78b2837-e0c7-4636-a252-f5db7256dde1
Biuletyn 573034-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Regon 10920850000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gorzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 44-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 511 697
Zamawiajacy fax 324 511 696
Zamawiajacy email woloizol@woloizol.com.pl
Adres strony url www.woloizol.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.woloizol.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.woloizol.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów mleczarskich oraz jaj świeżych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
Numer referencyjny 8/2019/SŻ/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu Dostawy produktów mleczarskich (Zadanie nr 1) oraz jaj świeżych (Zadanie nr 2) w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-11-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję, wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii, dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym stanowiącym przedmiotem zamówienia tj. Zadanie nr 1 – produkty mleczarskie i Zadanie nr 2 – jaja świeże.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r poz. 1252) oraz rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r., str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1) decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii dotycząca możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zadanie nr 1 - produkty mleczarskie oraz Zadanie nr 2 - jaja świeże; 2) oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r poz. 1252) oraz rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r., str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dotyczy Zadań nr 1 i nr 2 (Załącznik nr 6 do SIWZ);
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta – Zadania nr 1-2 (Załącznik nr 2a i/lub 2b);
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.07.2019 r. do godz. 11.15 wnieść wadium jak niżej: 1) dla Zadania nr 1 – produkty mleczarskie w wysokości 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), 2) dla Zadania nr 2 – jaja świeże w wysokości 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na obydwa zadania zobowiązany jest zsumować w/w kwoty, zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na obydwa zadania wynosi 7400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony. 2. Zmianie mogą podlegać postanowienia umowy wynikające: 1) z art. 144 ustawy Pzp; 2) ze zmiany oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 3) z ustawowej zmiany stawek podatku VAT - o różnicę pomiędzy jej dotychczasową wielkoścą a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 4) ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 5) ze zmiany ceny przewidzianej w ust. 3. 3. Dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy produktów mleczarskich w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy jaj świeżych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy jaj świeżych w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)