Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 5
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575054-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 30000001, 153000001, 151000009, 155000003, 158000006, 153300000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 w Lubinie tj. warzyw, owoców i jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych, produktów mleczarskich, pieczywa, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczów, produktów głęboko mrożonych zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6a5610f-45cb-4f80-b114-73756dbc0d6f
Biuletyn 575054-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 5
Regon 71267000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 462 241
Zamawiajacy fax 767 462 241
Zamawiajacy email sp5@ok.um.lubin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła Podstawowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja sp5lubin.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne sp5@ok.um.lubin.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą, kurier,fax
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie
Numer referencyjny Kg.211.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 w Lubinie tj. warzyw, owoców i jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych, produktów mleczarskich, pieczywa, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczów, produktów głęboko mrożonych zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Dodatkowa
Data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem Vat nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz oferty - załączniki do SIWZ od nr 8 do 12,; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw, Zaparafowane wzory umowy, Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę, Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej; Oświadczenie w związku z obowiązkiem informacyjnym;
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje zawarte w w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów u stawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy art 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U z 2003 nr 153 poz. 1503 z późn. zm). Wykonawca nie może w szczególności zastrzec informacji dotyczących cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarncji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 ustawy Pzp).
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzech oraz jaja.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 117049,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wymagania dla owoców i warzyw: gatunek i klasa I, czyste, twarde bez oznak więdnięcia, smak i zapach swoisty bez oznak zgnilizny czy zepsucia, powinny być opakowane i zabezpieczone z etykietą od jakiego producenta lub dostawcy i terminem ważności do spożycia, opakowania max do 15 kg Opakowania bez oznak uszkodzenia. Wymagania dla jaj: Gatunek I, wielkość jaj - L, z długim terminem ważności, opieczętowane, bez oznak zepsucia i pęknięć, w opakowaniach (wytłaczankach) przeznaczonych do przewozu jaj na których powinna być etykieta lub informacja z datą produkcji, rodzajem i pochodzeniem jaj i terminem przydatności do spozycia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 50313,35
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wymagania dla mięsa - Klasa I, świeże, czyste bez śladów zanieczyszczenia ciałami obcymi, konsystencja jędrna, odkształcająca się, elastyczna, smak i zapach swoisty bez oznak zaparzenia i zepsucia, niedopuszczalny zapach moczowy, barwa od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej, oznakowane przez lekarz weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych nie pochodzących od knurów i loch, podroby muszą być zapakowane w folię zgrzaną max 2 kg, na opakowaniu naklejona etykieta z datą produkcji i terminem przydatności do spożycia. Wymagania dla wędlin: Klasa I, świeże, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona, niedopuszczalne zacieki tłuszczu, pęknięcia, wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych, wędliny muszą być zapakowane w folię zgrzaną, w opakowaniu do 3 kg, na opakowaniu ma być naklejona etykieta z datą podukcji oraz terminem przydatności do spożycia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9232,20
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wymagania dla produktów mleczarskich: klasa I, świeże bez oznak pleśni i zanieczyszczeń ciałami obcymi, opakowania zgodne z zasadami HACCP całe nie uszkodzone, bez pęknięć, sery powinny być w opakowaniu oryginalnym, z datą produkcji i przydatności do spożycia na etykiecie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rózne produkty spożywcze oraz produkty przemiału ziarna i skrobiowe, oleje. Ryby przetworzone i konserwy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40387,95
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wymagania dotyczące różnych produktów spożywczych: gat. i klasa I opakowania szczelnie zamknięte, bez oznak uszkodzenia, z informacją na opakowaniu o składnikach zawartych w towarze, wyraźnie widoczną datą produkcji i terminem ważności do spożycia, opakowania bez oznak uszkodzenia, bez oznak ciał obcych, zanieczyszczeń mineralnych i organicznych, sypkie, suche.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Produkty głęboko mrożone.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31422,85
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wymagania dla owoców i warzyw: gatunek i klasa I w opakowaniu od producenta z etykietą lub informacją o produkcie - składnikach zawartych, z czytelną datą produkcji i terminem ważności do spożycia, opakowania bez oznak uszkodzenia, pęknięcia, nie rozmrożone, bez oznak zepsucia. Wymagania dla ryb: mrożone, gatunek I, z długim terminem ważności, zapach swoisty bez oznak zepsucia i charakterystyczny dla ryb, w opakowaniu hermetycznie zamknietym lub w opakowaniu oryginalnym na którym powinna być etykieta z datą produkcji i przydatności do spożycia.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)