| GuidZP400 |
b6a5610f-45cb-4f80-b114-73756dbc0d6f
|
| Biuletyn |
575054-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 5
|
| Regon |
71267000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kilińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lubin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
59-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
767 462 241
|
| Zamawiajacy fax |
767 462 241
|
| Zamawiajacy email |
sp5@ok.um.lubin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Podstawowa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
sp5lubin.edu.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
sp5@ok.um.lubin.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą, kurier,fax
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie
|
| Numer referencyjny |
Kg.211.1.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 w Lubinie tj. warzyw, owoców i jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych, produktów mleczarskich, pieczywa, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczów, produktów głęboko mrożonych zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Dodatkowa
|
| Data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem Vat nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz oferty - załączniki do SIWZ od nr 8 do 12,; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw, Zaparafowane wzory umowy, Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę, Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej; Oświadczenie w związku z obowiązkiem informacyjnym;
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy informacje zawarte w w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów u stawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy art 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U z 2003 nr 153 poz. 1503 z późn. zm). Wykonawca nie może w szczególności zastrzec informacji dotyczących cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarncji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 ustawy Pzp).
|
| IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzech oraz jaja.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
117049,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wymagania dla owoców i warzyw: gatunek i klasa I, czyste, twarde bez oznak więdnięcia, smak i zapach swoisty bez oznak zgnilizny czy zepsucia, powinny być opakowane i zabezpieczone z etykietą od jakiego producenta lub dostawcy i terminem ważności do spożycia, opakowania max do 15 kg Opakowania bez oznak uszkodzenia. Wymagania dla jaj: Gatunek I, wielkość jaj - L, z długim terminem ważności, opieczętowane, bez oznak zepsucia i pęknięć, w opakowaniach (wytłaczankach) przeznaczonych do przewozu jaj na których powinna być etykieta lub informacja z datą produkcji, rodzajem i pochodzeniem jaj i terminem przydatności do spozycia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
50313,35
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wymagania dla mięsa - Klasa I, świeże, czyste bez śladów zanieczyszczenia ciałami obcymi, konsystencja jędrna, odkształcająca się, elastyczna, smak i zapach swoisty bez oznak zaparzenia i zepsucia, niedopuszczalny zapach moczowy, barwa od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej, oznakowane przez lekarz weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych nie pochodzących od knurów i loch, podroby muszą być zapakowane w folię zgrzaną max 2 kg, na opakowaniu naklejona etykieta z datą produkcji i terminem przydatności do spożycia.
Wymagania dla wędlin: Klasa I, świeże, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona, niedopuszczalne zacieki tłuszczu, pęknięcia, wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych, wędliny muszą być zapakowane w folię zgrzaną, w opakowaniu do 3 kg, na opakowaniu ma być naklejona etykieta z datą podukcji oraz terminem przydatności do spożycia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9232,20
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wymagania dla produktów mleczarskich: klasa I, świeże bez oznak pleśni i zanieczyszczeń ciałami obcymi, opakowania zgodne z zasadami HACCP całe nie uszkodzone, bez pęknięć, sery powinny być w opakowaniu oryginalnym, z datą produkcji i przydatności do spożycia na etykiecie.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Rózne produkty spożywcze oraz produkty przemiału ziarna i skrobiowe, oleje. Ryby przetworzone i konserwy.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40387,95
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wymagania dotyczące różnych produktów spożywczych: gat. i klasa I opakowania szczelnie zamknięte, bez oznak uszkodzenia, z informacją na opakowaniu o składnikach zawartych w towarze, wyraźnie widoczną datą produkcji i terminem ważności do spożycia, opakowania bez oznak uszkodzenia, bez oznak ciał obcych, zanieczyszczeń mineralnych i organicznych, sypkie, suche.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Produkty głęboko mrożone.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
31422,85
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wymagania dla owoców i warzyw: gatunek i klasa I w opakowaniu od producenta z etykietą lub informacją o produkcie - składnikach zawartych, z czytelną datą produkcji i terminem ważności do spożycia, opakowania bez oznak uszkodzenia, pęknięcia, nie rozmrożone, bez oznak zepsucia.
Wymagania dla ryb: mrożone, gatunek I, z długim terminem ważności, zapach swoisty bez oznak zepsucia i charakterystyczny dla ryb, w opakowaniu hermetycznie zamknietym lub w opakowaniu oryginalnym na którym powinna być etykieta z datą produkcji i przydatności do spożycia.
|
| | |