GuidZP400 |
38d05645-8a64-45de-b263-28458c042433
|
Biuletyn |
574969-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny
|
Regon |
15190000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 293-53-85
|
Zamawiajacy fax |
12 293-58-98
|
Zamawiajacy email |
kurowska@uek.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.uek.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.uek.krakow.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, poziom -1, pok. nr 4.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania
|
Numer referencyjny |
K-DZP-272-23/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania, w ilości i o parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 7.1. 7.2. SIWZ oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ.
Zadanie nr 1 - Dostawa monitorów
Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.1. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Zadanie nr 2 - Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami
Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.2. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: do 2 tygodni od daty dostarczenia przez Zamawiającego Wykonawcy kompletu dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% w odniesieniu do urządzeń wskazanych w niniejszej umowie lub przekazania oświadczenia Zamawiającego o nie uzyskaniu przedmiotowej zgody (w przypadku kiedy Zamawiający będzie ubiegał się o zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% - zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług – (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późn. zm.)). W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza Polską do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 6 oraz nr 7.1. i 7.2.,do SIWZ:
1) Dotyczy zadania nr 2 - wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzających osiągniecie przez procesor wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 6 SIWZ. Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 03.06.2018 r. do dnia składania ofert.
2)Dotyczy zadania nr 2 - wydruki testów [Video Benchmark ze strony http://www.videocardbenchmark.net. potwierdzających osiągniecie przez układ graficzny zintegrowany z płytą (grafikę) i dodatkową kartę graficzną wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 6 SIWZ. Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 03.06.2018 r. do dnia składania ofert.
3) Dotyczy zadań nr 1 i nr 2 – oświadczenie/deklaracja Producenta sprzętu, potwierdzające, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE (tj. symbol deklaracji producenta lub upoważnionego przedstawiciela, iż jego wyrób jest zgodny zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach dotyczących danego produktu) lub dokument równoważny,
4) Dotyczy zadania nr 2 – aktualny Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny) dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu), lub dokument równoważny dotyczący produkcji urządzeń IT obejmujący między innymi:
- projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub
- projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub
- projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub
- projektowanie i montaż systemów informatycznych lub
- działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub
- produkcja i sprzedaż komputerów lub
- produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub
- projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów lub podobny
5) Dotyczy zadania nr 2 – aktualny Certyfikat ISO 9296 / ISO 7779 dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu), lub dokument równoważny dotyczący głośności jednostki centralnej
Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 - 5 będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Oferta szczegółowa – załącznik/i nr 5.1. i 5.2. do SIWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy/e dokument/y składany/e jest wraz z ofertą.
3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie.
Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy.
2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu sprzętu komputerowego, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu.
3) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiany dotyczące zmian danych teleadresowych określonych w umowie, zmian numerów kont bankowych nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
4. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|