„Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Gmina Koniusza
Miejscowość Koniusza
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574934-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” oraz Część II „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 505b7074-0cfa-4eae-8f74-8ebb84a35808
Biuletyn 574934-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Koniusza
Regon 35155505100000
Zamawiajacy adres ulica Koniusza
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Koniusza
Zamawiajacy kod pocztowy 32-104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 123 869 039
Zamawiajacy fax 123 869 015
Zamawiajacy email gmina@koniusza.pl
Adres strony url www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza” Nr: RPMP.10.01.05-12-0219/18, współfinansowanego przez Unię Europejską - Poddziałanie 10.1.5 Wsparcie uczniów zdolnych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej – za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. Nr 11 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”
Numer referencyjny R.Ż.271.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” oraz Część II „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy - termin dotyczy obydwóch części zamówienia (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 1.2 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (jeżeli są znane nazwy firm Podwykonawców na dzień składania ofert). 1.3 Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1. 1.4 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 1.5 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.6 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie posterowania o udzielenie zamówienia. 2. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE, KONSORCJA) 2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 2.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenia: o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. 3. KLAUZLA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:3.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Koniusza, 32-104 Koniusza 55, jest Wójt Gminy Koniusza, 3.2 Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO, Urząd Gminy Koniusza wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pana Pawła Chochół z którym można skontaktować się poprzez e-mail: pchochol@pc-consulting.pl lub pisemnie na adres Urząd Gminy Koniusza, 32-104 Koniusza 55 z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych Osobowych w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 3.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”- znak: R.Ż. 271.8.2019. Część I pn.: „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”. Część II pn.: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego”. 3.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.), 3.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 3.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 3.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 3.8 Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , - prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzane danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 3.9 Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy dla danej części odpowiednio wg załącznika nr 1a lub 1b do SIWZ; 2) Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta składna jest przez pełnomocnika; 4) arkusze wyceny odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia, które znajdują się w załącznikach Nr 6a i 6b do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach: 1) aktualizacji danych Wykonawcy, 2) zmianę dostarczanego sprzętu za zgodą Zamawiającego na sprzęt o parametrach porównywalnych lub wyższych niż wynikające odpowiednio z Załączników, pod warunkiem że cena nie ulegnie podwyższeniu, 3) zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu„Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza” do: Szkoły Podstawowej w Biórkowie Wielkim, Szkoły Podstawowej w Glewcu, Szkoły Podstawowej w Koniuszy, Szkoły Podstawowej w Niegardowie oraz Szkoły Podstawowej w Rzędowicach. Zakres części I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach projektu „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza” do Szkoły Podstawowej w Biórkowie Wielkim, Szkoły Podstawowej w Glewcu, Szkoły Podstawowej w Koniuszy, Szkoły Podstawowej w Niegardowie oraz Szkoły Podstawowej w Rzędowicach. Zakres części I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załącznikach: Nr 6b oraz Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)