| GuidZP400 |
9905419e-a26d-4930-bd5e-f27a8969d892
|
| Biuletyn |
574829-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
| Regon |
12810530000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
| Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
| Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowie, Kancelaria Szpitala, pok. 3,41 (II piętro).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń do zmywarek przemysłowych firmy Lozamet.
|
| Numer referencyjny |
DEZ.26.069.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń do zmywarek przemysłowych firmy Lozamet.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia:
1)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
2)oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1)Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe/opisy / foldery / fotografie / informacje producenta oferowanego asortymentu - potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym w Części Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 w Załączniku Nr 2 do SIWZ - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której Części i pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2)Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w Części nr 12.
3)Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący Załączniku Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale).
3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale).
4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
5)W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy- stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pojemniki chirurgiczne na wycinki do badań histopatologicznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1)formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2)wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Akcesoria do inkubtorów oraz respiratorów firmy Drager
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Taśmy do ćwiczeń
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat do mierzenia ciśnienia naramienny, zegarowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat domierzenia ciśnienia elektryczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Mankiety do kardiomonitorów, ciśnieniomierzy dla dorosłych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Mankiety do kardiomonitorów, ciśnieniomierzy dla dzieci
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Mankiet do podawania płynów infuzyjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 9 Resuscytator silikonowy autoklawowalny dla dorosłych oraz dzieci.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Resuscytator silikonowy, autoklawowalny dla dorosłych oraz noworodków i niemowląt z przeznaczeniem dla Oddziałów Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Stojak do kroplówek na kółkach
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Płyn do maszynowego mycia naczyń do zmywarki przemysłowej typu ZK 08.5 EP firmy Lozamet.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831210-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt medyczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| | |