GuidZP400 |
8fe80dcf-1f67-44ee-af8b-42433144da12
|
Biuletyn |
572999-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
|
Regon |
31468400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Monte Cassino
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przemyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 775 065
|
Zamawiajacy fax |
166 775 064
|
Zamawiajacy email |
dzp@wszp.pl
|
Adres strony url |
www.wszp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wszp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wszp.pl w zakładce przetargi /rozpoczęte
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej- osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37- 700 Przemyśl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych do zabiegów chirurgicznych.
|
Numer referencyjny |
DZP/21/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
28
|
Okreslenie przedmiotu |
Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postepowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia.
3. Deklaracja zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2017 poz. 211)– dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem – w przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie.
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności przelewem na konto podane przez Wykonawcę w terminie 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
2. W sytuacji nieprawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, termin płatności, o którym mowa w ust. 1 będzie liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy właściwie wystawionej faktury korygującej.
3. Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT. Podaje NIP: 795-20-66-984.
4. Wykonawca ma prawo wystawić faktury:
a) w formie papierowej;
b) w formie elektronicznej, przesłane na adres email Zamawiającego ………………………
c) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesji na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno– prawnym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2191).
5. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy.
6. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na:
6.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku:
a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
c. zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji.
6.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu.
7. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek.
8. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego.
9. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
|
| |