GuidZP400 |
118083bf-3cd1-4879-a645-2521c45ba292
|
Biuletyn |
577626-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
|
Regon |
79963500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 781 60 66
|
Zamawiajacy fax |
22 762 05 08
|
Zamawiajacy email |
sp2zabki@neostrada.pl
|
Adres strony url |
www.sp2zabki.idsl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp2zabki.idsl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp2zabki.idsl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są pod rygorem niewazności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Stefana Batorego 11, 05-091 Ząbki, pokój Nr 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach z siedzibą ul. Stefana Batorego 11, 05-091 Ząbki.
|
Numer referencyjny |
SP2.ZP.271.02.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 Zadań:
a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych;
b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów;
c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych;
e. Zadanie Nr 5 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z bieżącymi zamówieniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Stefana Batorego 11.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa powyżej do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
Data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający jego ubezpieczenie w zakresie prowadzenia działalności o wartości minimum 100000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) doświadczenie
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) zdolności techniczne
Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 4.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony w ppkt 3b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2.Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445);
|
Zakresie warunkow udzialu |
dokumenty potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę opłaconego ubezpieczania w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 100000,00 PLN
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy jedynie Wykonawcy, który składa ofertę na realizację Zadania Nr 4 - Wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca składa :
1. Pełnomocnictwo jeżeli Ofertę składa pełnomocnik,
2. Parafowany wzór Umowy,
3. Wypełniony Formularz cenowy dla Zadanie którego oferta dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach w zakresie:
a. wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy,
b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie ilości przedmiotu zamówienia i w granicach +/-20% wartości umowy brutto,
d. ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2. Zmiana umowy w zakresie :
a) pkt. d nastąpi w przypadku zmiany obowiązujących przepisów.
b) w zakresie pkt. b nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych.
c) w zakresie pkt. a i c w przypadku zmiany ilości posiłków.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany towarów w danej grupie towarowej. Zmiana ilości towarów nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polska
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich
|
| |