Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2019/2020

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Kardynala Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie
Miejscowość Nozdrzec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580295-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, według podziału na części zwane dalej zadaniami. ZADANIE 1 - Artykuły spożywcze różne i produkty suszone różne, ZADANIE 2 - Mięso i przetwory mięsne,drób oraz wędliny, ZADANIE 3 - Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja, ZADANIE 4 - Produkty mleczarskie, ZADANIE 5 - Wyroby garmażeryjne (świeże), ZADANIE 6 - Pieczywo. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych uczniów w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku od nr 4 do formularza ofertowego. 3. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. W przypadku pieczywa dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 700, a jogurtów do godz. 1000. 4. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. 5. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego. 6. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 7. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c10c8aa7-a982-4bef-a353-36c167d63787
Biuletyn 580295-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Kardynala Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie
Regon 37115403000000
Zamawiajacy adres ulica Hłudno
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Nozdrzec
Zamawiajacy kod pocztowy 36-245
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 398 570,
Zamawiajacy fax 134 398 571
Zamawiajacy email zshludno@wp.pl,
Adres strony url www.zshludno.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zshludno.edupage.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty można składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu z 23.11.2012 r. (Prawo Pocztowe Dz. U. 2012 poz 1529 oraz 2015 r. poz. 130), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Nozdrzcu, 36-245 Nozdrzec 224
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2019/2020
Numer referencyjny SPH.01.ZP.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 6
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, według podziału na części zwane dalej zadaniami. ZADANIE 1 - Artykuły spożywcze różne i produkty suszone różne, ZADANIE 2 - Mięso i przetwory mięsne,drób oraz wędliny, ZADANIE 3 - Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja, ZADANIE 4 - Produkty mleczarskie, ZADANIE 5 - Wyroby garmażeryjne (świeże), ZADANIE 6 - Pieczywo. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych uczniów w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku od nr 4 do formularza ofertowego. 3. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. W przypadku pieczywa dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 700, a jogurtów do godz. 1000. 4. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. 5. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego. 6. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 7. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spozywcze różne i produkty suszone różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i przetwory mięsne, drób oraz wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, drób, wędliny) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (owoce, warzywa świeże, produktów podobnych oraz jaj) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mleczarskich) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie oraz we skazane miejsce przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wyroby garmażeryjne świeże) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywa) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)