Dostawa sprzętu TIK w ramach realizacji projektu – Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-12 00:00:00
Instytucja Gmina Sławno
Miejscowość Sławno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581790-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Komputer przenośny – 9 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy Typ: laptop Przekątna ekranu: min. 15,6’’ Rozdzielczość: min. 1366 x 768 Seria procesowa: min. Intel Core i5 Pamięć karty graficznej: min. 2 GB Pamięć RAM: min. 8 GB Napęd optyczny: nagrywarka DVD Funkcje: czytnik kart pamięci, głośniki stereo, kamera internetowa, wbudowany mikrofon; Komunikacja: Bluetooth, LAN RJ-45, WiFi System operacyjny: Windows 10 Proffesional W zestawie torba na laptopa (pasek na ramię, rączka) Gwarancja: min. 24 miesiące 2. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy, Funkcje urządzenia: drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie / MFP, Format: A4, Technologia druku: laserowa, farba kolorowa, Pamięć RAM: min. 256 MB, Procesor: min: 1200 MHz, Rozdzielczość druku –kolor i czerń: min. 600x600 dpi, Automatyczny druk dwustronny: tak, duplex, Kopiowanie dwustronne: tak, Skalowanie min – max [%]: 25-400, Technologia skanowania: CIS Skanowanie w kolorze: tak, Skanowanie dwustronne: tak, Skanowanie do e-mail: tak, Typ skanera: podajnik ADF, skaner płaski, Skanowanie do plików w formatach: JPG, PDF, Skanowanie do chmury: tak, Komunikacja: LAN, WiFi, NFC, dostępny port USB, Języki drukowania: HP PCL6; HP PCL 5, Emulacja: HP Postscript Level 3, Zasilanie: Napięcie wejściowe 220-240 V (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 3Hz), Wbudowany fax Gwarancja: min. 24 miesiące, Grupowe wysyłanie faksu: tak, Szybkość modemu: (kbps): min. 33,6 Obsługiwane formaty nośników: podajnik 1, podajnik 2: A4,A5,A6,B5(JIS), B6(JIS), 10X 15 cm, karty pocztowe (pojedyncze JIS, podwójne JIS), koperty (DL, C5,B5). 3. Aparat cyfrowy – 3 szt. Typ: aparat kompaktowy, Elektroniczny wizjer : tak Typ matrycy: CMOS, Rozmiar matrycy: min. 1/2.3 , Rozdzielczość efektywna [mln punktów]: min 16, Rozdzielczość przetwornika [mln punktów]: min. 16 Typ obiektywu: zmienno ogniskowy, Zoom optyczny: min. x35, Maksymalna przysłona: f/3.4 - f/6.9 , Zakres ogniskowych: od 24mm do 840mm, Stabilizacja obrazu: tak, optyczny, Automatyczne ustawienie ostrości: tak, Rozmiar LCD: min. 3.0, Typ LCD: TFT, odchylany, dotykowy, Rozdzielczość LCD: min. 1036 tys. punktów, Autofokus: AF z detekcją kontrastu, Lampa błyskowa: wbudowana, Samowyzwalacz: 10s, 5s, 3s, Filmowanie: tak, z dźwiękiem, Pamięć: wejścia kart pamięci SD SDHC SDXC, Złącza: micro USB, micro HDMI (typ D), gniazdo statywowe, Dodatkowo: WiFi, Bluetooth, Gwarancja: 24 miesiące, Zamawiający informuje, iż sprzęt będący przedmiotem zamówienia, przeznaczony jest dla jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Sławno. (Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług dla dostawy monitorów dla placówek oświatowych można zastosować stawki podatku w wysokości 0%).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99ccd7ee-a111-4095-9908-63559c1fe91a
Biuletyn 581790-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Sławno
Regon 77097990900000
Zamawiajacy adres ulica M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Sławno
Zamawiajacy kod pocztowy 76-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 598 106 229
Zamawiajacy fax 598 107 526
Zamawiajacy email sekretariat@gminaslawno.pl
Adres strony url http://ug.slawno.ibip.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Niniejsze zamówienie dofinansowane jest z udziałem środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa VIII Edukacja Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym z tytułu operacji „Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ug.slawno.ibip.pl/
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu TIK w ramach realizacji projektu – Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Numer referencyjny RSSA.271.30.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Komputer przenośny – 9 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy Typ: laptop Przekątna ekranu: min. 15,6’’ Rozdzielczość: min. 1366 x 768 Seria procesowa: min. Intel Core i5 Pamięć karty graficznej: min. 2 GB Pamięć RAM: min. 8 GB Napęd optyczny: nagrywarka DVD Funkcje: czytnik kart pamięci, głośniki stereo, kamera internetowa, wbudowany mikrofon; Komunikacja: Bluetooth, LAN RJ-45, WiFi System operacyjny: Windows 10 Proffesional W zestawie torba na laptopa (pasek na ramię, rączka) Gwarancja: min. 24 miesiące 2. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy, Funkcje urządzenia: drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie / MFP, Format: A4, Technologia druku: laserowa, farba kolorowa, Pamięć RAM: min. 256 MB, Procesor: min: 1200 MHz, Rozdzielczość druku –kolor i czerń: min. 600x600 dpi, Automatyczny druk dwustronny: tak, duplex, Kopiowanie dwustronne: tak, Skalowanie min – max [%]: 25-400, Technologia skanowania: CIS Skanowanie w kolorze: tak, Skanowanie dwustronne: tak, Skanowanie do e-mail: tak, Typ skanera: podajnik ADF, skaner płaski, Skanowanie do plików w formatach: JPG, PDF, Skanowanie do chmury: tak, Komunikacja: LAN, WiFi, NFC, dostępny port USB, Języki drukowania: HP PCL6; HP PCL 5, Emulacja: HP Postscript Level 3, Zasilanie: Napięcie wejściowe 220-240 V (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 3Hz), Wbudowany fax Gwarancja: min. 24 miesiące, Grupowe wysyłanie faksu: tak, Szybkość modemu: (kbps): min. 33,6 Obsługiwane formaty nośników: podajnik 1, podajnik 2: A4,A5,A6,B5(JIS), B6(JIS), 10X 15 cm, karty pocztowe (pojedyncze JIS, podwójne JIS), koperty (DL, C5,B5). 3. Aparat cyfrowy – 3 szt. Typ: aparat kompaktowy, Elektroniczny wizjer : tak Typ matrycy: CMOS, Rozmiar matrycy: min. 1/2.3 , Rozdzielczość efektywna [mln punktów]: min 16, Rozdzielczość przetwornika [mln punktów]: min. 16 Typ obiektywu: zmienno ogniskowy, Zoom optyczny: min. x35, Maksymalna przysłona: f/3.4 - f/6.9 , Zakres ogniskowych: od 24mm do 840mm, Stabilizacja obrazu: tak, optyczny, Automatyczne ustawienie ostrości: tak, Rozmiar LCD: min. 3.0, Typ LCD: TFT, odchylany, dotykowy, Rozdzielczość LCD: min. 1036 tys. punktów, Autofokus: AF z detekcją kontrastu, Lampa błyskowa: wbudowana, Samowyzwalacz: 10s, 5s, 3s, Filmowanie: tak, z dźwiękiem, Pamięć: wejścia kart pamięci SD SDHC SDXC, Złącza: micro USB, micro HDMI (typ D), gniazdo statywowe, Dodatkowo: WiFi, Bluetooth, Gwarancja: 24 miesiące, Zamawiający informuje, iż sprzęt będący przedmiotem zamówienia, przeznaczony jest dla jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Sławno. (Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług dla dostawy monitorów dla placówek oświatowych można zastosować stawki podatku w wysokości 0%).
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) zmniejszenia zakresu realizacji dostaw, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że: a) wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub b) wykonanie części przedmiotu zamówienia nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy; 3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie, c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji, 4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji dostaw, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT), 5) w zakresie zmiany Koordynatora w zakresie obowiązków umownych ze strony Zamawiającego, 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 7) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca. 4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym rozdziale, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 – 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności (nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas dostawy (nie dłuższy niż 15 dni)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)