GuidZP400 |
37a11308-9676-4de7-94fb-cede6a9f88b1
|
Biuletyn |
582657-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
|
Regon |
22170000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świętokrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-916
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 54 00
|
Zamawiajacy fax |
22 694 52 68
|
Zamawiajacy email |
wzp@mf.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gov.pl/finance
|
Adres strony internetowej |
www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, projekt nr PL/2018/PR/0064
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gov.pl/finanse
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://mf.zamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie oferty w formie papierowej tj. w postaci pisemnej jako wydruk komputerowy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu stanowiącego doposażenie łodzi patrolowych i załóg, pełniących służbę w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym zakupionych w ramach projektu Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego
|
Numer referencyjny |
C/472/19/DOS/B/207
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Część I – dostarczenia 2 sztuk pokładowych kamer termowizyjnych,
2) Część II – dostarczenia 15 sztuk radiotelefonów nasobnych,
3) Część III – dostarczenia 12 sztuk kombinezonów abordażowych,
4) Część IV – dostarczenia 12 sztuk detektorów gazu
zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia:
1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane,
3) dla Części I - montaż kamer na łodzi wskazanej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników w miejscu instalacji na łodzi,
4) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32570000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) dla Części I – co najmniej dwoma dostawami kamer pokładowych termowizyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł,
b) dla Części II – co najmniej dwoma dostawami radiotelefonów nasobnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł,
c) dla Części III – co najmniej jedną dostawą 10 kombinezonów specjalistycznych abordażowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł,
d) dla Części IV – co najmniej dwoma dostawami detektorów gazu o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądać wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w ust. 1, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do wszystkich organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570, ze zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik G do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się złożenia oświadczenia na wzorze stanowiącym Załącznik D do SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – dostawa pokładowych kamer termowizyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
Część I – dostarczenia 2 sztuk pokładowych kamer termowizyjnych,
zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia:
1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane,
3) dla Części I - montaż kamer na łodzi wskazanej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników w miejscu instalacji na łodzi,
4) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II: radiotelefony nasobne – 24 miesiące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32570000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
Część II – dostarczenia 15 sztuk radiotelefonów nasobnych,
zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia:
1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane,
3) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3) Część III: kombinezony abordażowe – 12 miesięcy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37412260-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Część III – dostarczenia 12 sztuk kombinezonów abordażowych,
zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia:
1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane,
3) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV – dostarczenia 12 sztuk detektorów gazu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38543000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Część IV – dostarczenia 12 sztuk detektorów gazu
zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia:
1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane,
3) 4) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
|
| |