1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2. Zakres dostawy:
1) Komputer stacjonarny typ 1- 27 szt.,
2) Monitor - 68 szt.,
3) Laptop typ 1 - 3 szt.,
4) Laptop typ 2 - 1 szt.,
5) Mysz przewodowa - 20 szt.,
6) Mysz bezprzewodowa - 5 szt.,
7) Klawiatura - 20 szt.,
8) 5 licencji do serwera - 17 szt.,
9) Licencja Acronis - 2 szt.,
10) Dysk SSD - 23 szt.,
11) Taśma do kopii - 25 szt.,
12) Skaner typ 1 - 1 szt.,
13) Zasilacz awaryjny UPS - 22 szt.,
14) Switch - 8 szt.,
15) Przełącznik KVM - 2 szt.,
16) Pamięć do komputerów - 6 szt.,
17) Pendrive - 4 szt.,
18) Szafa Rack 42U - 1 szt.,
19) Komputer stacjonarny typ 2 – 1 szt.,
20) Skaner typ 2 – 1 szt.,
21) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 1 – 1 szt.,
22) Laptop typ 3 – 2 szt.,
23) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 2 – 3 szt.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku, posiadać deklaracje zgodności CE.
4. Producenci oferowanych komputerów stacjonarnych i laptopów powinni posiadać certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001.
5. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2, w godzinach pracy Starostwa.
6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
GuidZP400 |
ea3cb868-1ace-44ac-abc9-614e4565fdb0
|
Biuletyn |
583563-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wodzisławski
|
Regon |
27625523000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bogumińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wodzisław Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48324120930
|
Zamawiajacy fax |
+48324120931
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiatwodzislawski.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pisemnie w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
|
Numer referencyjny |
WFZ.272.5.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2. Zakres dostawy:
1) Komputer stacjonarny typ 1- 27 szt.,
2) Monitor - 68 szt.,
3) Laptop typ 1 - 3 szt.,
4) Laptop typ 2 - 1 szt.,
5) Mysz przewodowa - 20 szt.,
6) Mysz bezprzewodowa - 5 szt.,
7) Klawiatura - 20 szt.,
8) 5 licencji do serwera - 17 szt.,
9) Licencja Acronis - 2 szt.,
10) Dysk SSD - 23 szt.,
11) Taśma do kopii - 25 szt.,
12) Skaner typ 1 - 1 szt.,
13) Zasilacz awaryjny UPS - 22 szt.,
14) Switch - 8 szt.,
15) Przełącznik KVM - 2 szt.,
16) Pamięć do komputerów - 6 szt.,
17) Pendrive - 4 szt.,
18) Szafa Rack 42U - 1 szt.,
19) Komputer stacjonarny typ 2 – 1 szt.,
20) Skaner typ 2 – 1 szt.,
21) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 1 – 1 szt.,
22) Laptop typ 3 – 2 szt.,
23) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 2 – 3 szt.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku, posiadać deklaracje zgodności CE.
4. Producenci oferowanych komputerów stacjonarnych i laptopów powinni posiadać certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001.
5. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2, w godzinach pracy Starostwa.
6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego. Wartość brutto jednej dostawy co najmniej 40.000 zł.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Uwaga: W przypadku wskazania przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 8 i 9 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Działu II SIWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć:
1) oświadczenie o warunkach gwarancji – zał. nr 4 do Działu III SIWZ – wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy;
2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej;
3) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 7 i 8 rozdziału XII SIWZ).
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.),
2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|