Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.

Data publikacji 2019-08-20
Data zakończenia 2019-08-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587662-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.  Opiekę konserwacyjną i serwisową dla 55 licencji (równoczesnych operatorów SIMPLE.ERP) na aplikację w zakresie następujących modułów produktu:
SIMPLE.ERP – FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ
SIMPLE.ERP – MAJĄTEK TRWAŁY
SIMPLE.ERP – OBRÓT TOWAROWY
SIMPLE.ERP – PERSONEL
SIMPLE.ERP – INFO
SIMPLE.ERP – ePIT
SIMPLE.ERP – JPK
SIMPLE.ERP – Sprawdzanie VAT
SIMPLE.ERP – eSprawozdania
SIMPLE.ERP – eZLA
oraz poniżej wymienionych indywidualnych modyfikacji:
Raport wg nr inwentarzowego z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
Raport z planu amortyzacji z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach;
Skrypt podpowiadający nr kolejny licznika dla grupy GUS w celu wprowadzenia
nr inwentarzowego;
Automatyczne wygenerowanie dokumentów likwidacji dla system amortyzacji podatkowej po amortyzacji;
Grupowa zmiana konta firmy w przelewach ERP;
Okno do wyboru produktu;
Wydruk należności i zobowiązań wymagalnych wg. cech kontrahentów;
Filtrowanie listy not po korekcie należności, z której powstała nota;
Przeniesienie danych z repozytorium do uwag noty należności;
Przeliczenie not do wybranego terminu płatności;
Skrypt przed sprawdzeniem dekretu, który zaktualizuje identyfikator i treść pozycji;
Raporty z dokumentów Rozchodów Wewnętrznych;
Import do faktur sprzedaży w ERP e-faktur XML;
Modyfikacja raportu bilansu- zmiana i ukrycie wskazanych pól;
Generowanie dokumentu rozchodu wewnętrznego z dokumentu dostawy;
Bilans- wydruk sprawozdania;
Generowanie dokumentu dostawy z umowy;
Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat;
Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat, kolejne zmiany.

 Opiekę serwisową w wymiarze 12 godzin miesięcznie (288 godzin do wykorzystania
w czasie trwania umowy). Opieka ta może być realizowana zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego. W ramach umowy serwisowej Wykonawca zobowiązuje się do jednej wizyty serwisanta w siedzibie Zamawiającego, w przypadku zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego (audyt oprogramowania SIMPLE.ERP i modyfikacji pod względem wydajnościowym).
 Opieka obowiązuje w następującym zakresie:
- liczba wersji objętych serwisem - 2
- aktualizacja systemu do najnowszej wersji;
- dostosowanie systemu do potrzeb Zamawiającego i opracowanie modyfikacji systemu (analizy rozszerzeń funkcjonalnych), stosownie do zgłaszanych przez Zamawiającego wniosków bez limitów ilościowych;
- konsultacje telefoniczne bez ograniczeń ilościowych;
- rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją systemu, wynikających z nieprawidłowej obsługi, instalacji, modyfikacji i napraw dokonywanych przez personel Zamawiającego pod warunkiem, że czynności te nie naruszały praw autorskich;
- wsparcie w zakresie infrastruktury sprzętowo-programowej dla prawidłowej pracy systemu;
- przynajmniej jedno 8h szkolenie personelu Zamawiającego na każdy
z wymienionych modułów: FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ, MAJĄTEK TRWAŁY, OBRÓT TOWAROWY, PERSONEL–w siedzibie Zamawiającego;
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów nie będących usterkami systemu;
- odtwarzanie danych zagubionych lub zniszczonych nie z winy Wykonawcy;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f436420d-da77-4e18-9921-188464aef793
Biuletyn 587662-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Regon 53051239100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wincentego Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-418
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4520114
Zamawiajacy email zamowienia@wcm.opole.pl
Adres strony url www.wcm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
Numer referencyjny TLZP/2-23/233/78/2019
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.  Opiekę konserwacyjną i serwisową dla 55 licencji (równoczesnych operatorów SIMPLE.ERP) na aplikację w zakresie następujących modułów produktu: SIMPLE.ERP – FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ SIMPLE.ERP – MAJĄTEK TRWAŁY SIMPLE.ERP – OBRÓT TOWAROWY SIMPLE.ERP – PERSONEL SIMPLE.ERP – INFO SIMPLE.ERP – ePIT SIMPLE.ERP – JPK SIMPLE.ERP – Sprawdzanie VAT SIMPLE.ERP – eSprawozdania SIMPLE.ERP – eZLA oraz poniżej wymienionych indywidualnych modyfikacji: Raport wg nr inwentarzowego z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach; Raport z planu amortyzacji z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach; Skrypt podpowiadający nr kolejny licznika dla grupy GUS w celu wprowadzenia nr inwentarzowego; Automatyczne wygenerowanie dokumentów likwidacji dla system amortyzacji podatkowej po amortyzacji; Grupowa zmiana konta firmy w przelewach ERP; Okno do wyboru produktu; Wydruk należności i zobowiązań wymagalnych wg. cech kontrahentów; Filtrowanie listy not po korekcie należności, z której powstała nota; Przeniesienie danych z repozytorium do uwag noty należności; Przeliczenie not do wybranego terminu płatności; Skrypt przed sprawdzeniem dekretu, który zaktualizuje identyfikator i treść pozycji; Raporty z dokumentów Rozchodów Wewnętrznych; Import do faktur sprzedaży w ERP e-faktur XML; Modyfikacja raportu bilansu- zmiana i ukrycie wskazanych pól; Generowanie dokumentu rozchodu wewnętrznego z dokumentu dostawy; Bilans- wydruk sprawozdania; Generowanie dokumentu dostawy z umowy; Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat; Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat, kolejne zmiany.  Opiekę serwisową w wymiarze 12 godzin miesięcznie (288 godzin do wykorzystania w czasie trwania umowy). Opieka ta może być realizowana zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego. W ramach umowy serwisowej Wykonawca zobowiązuje się do jednej wizyty serwisanta w siedzibie Zamawiającego, w przypadku zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego (audyt oprogramowania SIMPLE.ERP i modyfikacji pod względem wydajnościowym).  Opieka obowiązuje w następującym zakresie: - liczba wersji objętych serwisem - 2 - aktualizacja systemu do najnowszej wersji; - dostosowanie systemu do potrzeb Zamawiającego i opracowanie modyfikacji systemu (analizy rozszerzeń funkcjonalnych), stosownie do zgłaszanych przez Zamawiającego wniosków bez limitów ilościowych; - konsultacje telefoniczne bez ograniczeń ilościowych; - rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją systemu, wynikających z nieprawidłowej obsługi, instalacji, modyfikacji i napraw dokonywanych przez personel Zamawiającego pod warunkiem, że czynności te nie naruszały praw autorskich; - wsparcie w zakresie infrastruktury sprzętowo-programowej dla prawidłowej pracy systemu; - przynajmniej jedno 8h szkolenie personelu Zamawiającego na każdy z wymienionych modułów: FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ, MAJĄTEK TRWAŁY, OBRÓT TOWAROWY, PERSONEL–w siedzibie Zamawiającego; - diagnozowanie i rozwiązywanie problemów nie będących usterkami systemu; - odtwarzanie danych zagubionych lub zniszczonych nie z winy Wykonawcy;
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - wykaz zrealizowanych okresie ostatnich 3 lat minimum 8 umów na świadczenie opieki serwisowej na eksploatowany przez Zamawiającego system Simple ERP z potwierdzeniem należytego zrealizowania, w tym co najmniej 2 usług w sektorze Służby Zdrowia o zakresie podobnym do objętego zamówieniem ( ilość modułów i wdrożone funkcjonalności) - wykaz co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności posiadającymi min. 3 – letnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisowych w zakresie SIMPLE.ERP; - minimum 2 konsultantów na każdy z wymienionych modułów : FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ, MAJĄTEK TRWAŁY, OBRÓT TOWAROWY, PERSONEL.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b) Oświadczenia, iż wykonawca lub podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymaganiami, o których mowa w art.22 kp osoby wykonujące następujące niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia czynności tj. serwis i konsultacje w zakresie następujących modułów: FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ, MAJĄTEK TRWAŁY, OBRÓT TOWAROWY, PERSONEL. c) Oświadczenie Wykonawcy w którym zagwarantuje poprawność działania systemu w świetle Ustawy o rachunkowości, poprawność i warunki techniczne do terminowego generowania z systemu obowiązujących deklaracji w tym: PIT, ZUS, dotyczących VAT, CIT i JPK przez cały okres opieki serwisowej. Niespełnienie gwarancji zawartych w oświadczeniu skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kar adekwatnych do poniesionych przez Zamawiającego strat zgodnie z Kodeksem cywilnym
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej przy czym zmiana danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności, nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie wraz z odpisane aktualnego odpisu z właściwego rejestru. 2. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT przewiduje się zmianę umowy brutto. Cena netto nie ulega zmianie. 3. Zamawiający przewiduje waloryzację umowy w przypadku zmiany : 1)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 2)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Waloryzacją umowy będzie mogła nastąpić, w przypadku wpływu zmian określonych w punktach 1-2 na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz właściwych przepisów szczególnych. 5. Jeżeli jakiekolwiek postanowienia niniejszej umowy okażą się nieważne, to pozostałe zapisy pozostają w mocy, a strony zobowiązują się podjąć negocjacje w celu uzupełnienia umowy w tej części. 6. Ewentualne spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 7. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
IV 4 4 data 2019-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usunięcia usterki krytycznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas usunięcia usterki normalnej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)