GuidZP400 |
741905c4-a043-4291-a4d0-d6632d385c35
|
Biuletyn |
559344-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
|
Regon |
15524960100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
181 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4921134, 4921135
|
Zamawiajacy fax |
224 921 149
|
Zamawiajacy email |
zampubl@urpl.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze, udzielenie licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowanie do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu
|
Numer referencyjny |
BAG-AGZ.26.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) w liczbie 40 szt., zwanych łącznie urządzeniami, 16 szt. czytników kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwanych łącznie czytnikami, a także oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), zwanych łącznie oprogramowaniem, wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego oraz zapewnienie/udzielenie licencji do używania oprogramowania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń i ich 575 użytkowników.
Zbiorcza specyfikacja urządzeń, określająca ich niezbędne/wymagane funkcje i parametry w danej grupie (I-VII) urządzeń, stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wymaga się zainstalowania lub innego zintegrowania z urządzeniem, czytników. Oprogramowanie przeznaczone jest dla ww. 16 szt. urządzeń z czytnikami oraz 575 użytkowników tych urządzeń.
Zbiorcza specyfikacja oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
Zgodnie z art. 2 pkt 2 PZP, główny przedmiot zamówienia stanowi dostawa, tj. dostarczenie urządzeń, czytników, oprogramowania na podstawie umowy najmu, w której zamawiający jest najemcą, a wykonawca – wynajmującym. Wykonawca wynajmuje zamawiającemu urządzenia, czytniki oraz oprogramowanie, do odpłatnego używania w celach do jakich są przeznaczone, bez obowiązku zakupienia urządzeń, czytników lub oprogramowania na własność przez zamawiającego. Dostawą jest także sukcesywne uzupełnianie przez wykonawcę tonerów i tuszów w wynajętych urządzeniach.
Szczegółowy opis sposobu i warunków realizacji zamówienia jest sformułowany jako ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (IPU) w ramach załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2022-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia (umowy) wynosi 24 miesiące, licząc od 1 października 2020 r. jako dnia, w którym zamawiający musi mieć pełną możliwość używania wszystkich (40 szt.) urządzeń i oprogramowania, wraz z zapewnieniem uwierzytelniania i autoryzacji za pomocą kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz dla 575 użytkowników 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wyposażonych w czytniki. Przewiduje się zakończenie realizacji zamówienia/umowy w dniu 30 września 2022 r. chyba, że wcześniej wartość nominalna należna łącznie do zapłaty wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy osiągnie kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należyte wykonanie w okresie po 14 lipca 2017 r. co najmniej dwóch dostaw (na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, leasingu, itp.) obejmujących w przedmiocie każdej z ww. dostaw/umów 10 albo większą liczbę wysokonakładowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących, wraz z wykonywaniem przez co najmniej 12 miesięcy kompleksowej obsługi serwisowej tych urządzeń w całym okresie umowy najmu lub innej formy udostępnienia; realizacja umowy sprzedaży lub dostawy ww. urządzeń musi być związana z ich obsługą serwisową wykonywaną w kompleksowym zakresie przez co najmniej 12 miesięcy od dnia wydania i odbioru zakupionych urządzeń
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
dot. wyłącznie wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: aktualny dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
Zakresie warunkow udzialu |
sporządzony według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 15 lipca 2017 r. do 15 lipca 2020 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw/usług określonych w pkt III.1.3. W należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia umowy obejmującej kompleksową obsługę serwisową dostarczonych urządzeń, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których te dostawy wraz z usługami zostały wykonane. Należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 nw. rozporządzenia, określające czy wykazane dostawy wraz z usługami zostały wykonane należycie. W zakresie dotyczącym formy oświadczeń i dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126, ze zm.)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane do oddania w najem urządzenia, a także oferowane oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedstawia wraz z ofertą albo na wezwanie zamawiającego, opis zaoferowanych do najmu urządzeń i oprogramowania, wraz z podaniem ich funkcji i parametrów technicznych, o których mowa w pkt 1 SIWZ i odpowiednio w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 8 000 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. Dodatkowe informacje w pkt 3.10 SIWZ. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 14 sierpnia 2020 r. Zwrot wadium regulują przepisy art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 PZP, natomiast zatrzymanie wadium przez zamawiającego następuje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 6 6 |
Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SIWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 16 lipca 2020 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 16 lipca 2020 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone na platformie, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
|
Kryteria |
funkcjonalność jednoprzebiegowego skanowania dwustronnego, co dotyczy wszystkich 40 szt. zaoferowanych urządzeń
|
Znaczenie |
20,00
|
| |
Kryteria |
orientacyjna cena całkowita brutto, obliczona wg wzoru Cb = 24 x (CNb + CWMb x 280 000 + CWKb x 30 000 + COCRb x 6 000)
|
Znaczenie |
10,00
|
| |
Kryteria |
cena jednostkowa brutto za przetworzenie 1 strony formatu A4 za pomocą oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), co dotyczy 11 szt. urządzeń w grupie II oraz 5 szt. urządzeń w grupie III, a także 575 użytkowników w sumie miesiącu kalendarzowym
|
Znaczenie |
4,00
|
| |
Kryteria |
wyposażenie wszystkich 12 szt. urządzeń grupy II w podajnik papieru o pojemności min. 2000 ark. formatu A4 gram. 80 g/m2, co dotyczy urządzeń zaoferowanych w pkt 3.b
|
Znaczenie |
20,00
|
| |
Kryteria |
cena jednostkowa brutto za 1 stronę formatu A4 wydrukowaną w kolorze, wykazaną na licznikach wszystkich urządzeń (22 szt.) z grup III, IV, VI, VII w sumie w miesiącu kalendarzowym
|
Znaczenie |
14,00
|
| |
Kryteria |
cena jednostkowa brutto za 1 stronę formatu A4 wydrukowaną monochromatycznie, wykazaną na licznikach wszystkich urządzeń (40 szt.) z grup I-VII w sumie w miesiącu kalendarzowym
|
Znaczenie |
18,00
|
| |
Kryteria |
miesięczna cena brutto za wszystkie wynajęte urządzenia (40 szt.), czytniki (16 szt.), oprogramowanie zapewniające licencje do jego/ich używania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń wyposażonych w czytniki oraz ich 575 użytkowników
|
Znaczenie |
14,00
|
| |