Dostawa wsparcia technicznego dla oprogramowania

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567205-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wsparcia technicznego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
• 72611000-6 Usługi wsparcia technicznego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ) oraz we „Wzorze umowy” (Załączniki nr 5a i 5b do SIWZ).
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c83ce47-301d-4c9b-9209-6ae8a719d656
Biuletyn 567205-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Regon 93211248200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gliniana
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-525
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 701 600
Zamawiajacy fax 717 701 633
Zamawiajacy email informatyka@pup-wroclaw.pl
Adres strony url http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wsparcia technicznego dla oprogramowania
Numer referencyjny ZP.OI.3213.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wsparcia technicznego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • 72611000-6 Usługi wsparcia technicznego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ) oraz we „Wzorze umowy” (Załączniki nr 5a i 5b do SIWZ). 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 104722,87
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. „Formularz oferty” stanowiący odpowiednio dla zadania nr 1 - Załącznik nr 2a do SIWZ i dla zadania nr 2 – Załącznik nr 2b do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wsparcia technicznego dla oprogramowania Veeam i VMware
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40095,95
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przedłużenie wsparcia technicznego dla oprogramowania Veeam oraz VMware na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego. 2. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w ust. 1 Zamawiający rozumie: a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 07:30 do 19:30, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (12h/5); b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące instalacji, użytkowania i konfiguracji; c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem; d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates); e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades); f) usuwanie błędów oprogramowania uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania; g) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu (odpowiednio: VMware, Veeam) przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem – po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 4. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego dowód legalności wsparcia technicznego, tj. oświadczenie / potwierdzenie producenta, że dostarczone przez Wykonawcę wsparcie techniczne jest legalne. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” - Załącznik nr 5a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wsparcia technicznego dla oprogramowania Micro Focus i SUSE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 64626,92
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania Micro Focus i SUSE na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego. 2. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w ust. 1 Zamawiający rozumie: a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w trakcie pracy Urzędu od godziny 07:30 do godziny 19:30, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (12h/5); b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące instalacji, użytkowania i konfiguracji; c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem; d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates); e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades); f) usuwanie błędów oprogramowania i rozwiązywanie problemów uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania; g) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu (odpowiednio: Micro Focus, SUSE) przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem – po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 4. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego dowód legalności wsparcia technicznego, tj. oświadczenie / potwierdzenie producenta, że dostarczone przez Wykonawcę wsparcie techniczne jest legalne. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” - Załącznik nr 5b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy wsparcia technicznego
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)