GuidZP400 |
6d7370d3-1fcd-4878-a1da-26b6e5a8ee59
|
Biuletyn |
567139-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
|
Regon |
67020935600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juliana Aleksandrowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-617
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(48) 361 39 00
|
Zamawiajacy fax |
(48) 345 11 18, 3451043
|
Zamawiajacy email |
dzp@wss.com.pl
|
Adres strony url |
www.wss.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mss.ezamawiajacy.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mss.ezamawiajacy.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych drenów oraz wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu,wkładów do kontrastu oraz znaczników tkankowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
|
Numer referencyjny |
DZP.341.34.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych drenów oraz wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu,wkładów do kontrastu oraz znaczników tkankowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu h o wartości poniżej 214 000 euro. Zamówienie składa się z 3 części
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz. 876 z późn. zm.), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 2) Katalogi lub opisy techniczne w języku polskim– zawierających wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy na etapie badania i oceny ofert o zaprezentowanie wzorów oferowanych wyrobów – produktów. Niedokonanie prezentacji oferowanych wyrobów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt. III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto dla poszczególnych części zamówienia, termin dostawy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy na dostawę materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych. b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego: Załącznik nr 1 do umowy dla części 1-3 c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie: a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu; b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; c) Wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wydłużenie okresu gwarancji; d) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; 2. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron.
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Znaczniki tkankowe do biopsji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaczników tkankowych do biopsji o wartości poniżej 214 000 euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wkłady do kontrastu jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów do kontrastu jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wielorazowe dwunastogodzinne zestawy do podawania środka kontrastowego i jednorazowe sterylne dreny pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego i jednorazowe sterylne dreny pacjenta
|
| |