Dostawa sprzętu medycznego w ramach umowy o dofinansowanie projektu (C0VID-19) „Rozwój specjalistycznych usług medycznych w sytuacji epidemiologicznej C0VID-19 w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu"

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568145-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

1. URZĄDZENIE DO DEKONTAMINACJI
2. MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY Z POMPĄ
3. POMPA INFUZYJNA PERYSTALTYCZNA
4. APARAT EKG
5. WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
6. POMPY STRZYKAWKOWE ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI
7. WÓZEK TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
8. WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af8db807-b614-469d-856b-f6382f63a910
Biuletyn 568145-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Regon 28109884000000
Zamawiajacy adres ulica Komeńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 239 44 01, 55 239 44 95,
Zamawiajacy fax 55 239 45 77
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl,
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Osi Priorytetowej 9 - „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych" Działania 9.1 - „Infrastruktura ochrony zdrowia" Poddziałania 9.1.1 - „Rozwój specjalistycznych usług medycznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Nr Umowy RPWM.09.01.01-28-0014/20-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego w ramach umowy o dofinansowanie projektu (C0VID-19) „Rozwój specjalistycznych usług medycznych w sytuacji epidemiologicznej C0VID-19 w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu"
Numer referencyjny ZP/22/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. URZĄDZENIE DO DEKONTAMINACJI 2. MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY Z POMPĄ 3. POMPA INFUZYJNA PERYSTALTYCZNA 4. APARAT EKG 5. WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ 6. POMPY STRZYKAWKOWE ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI 7. WÓZEK TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ 8. WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Kryterium - Termin dostawy – oceniane będzie jak niżej: Do 20 dni roboczych – 20 pkt Od 21 do 30 dni roboczych – 0 pkt
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca winien do upływu terminu składania ofert przesłać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym elektronicznie zaszyfrowane: 1) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Zestawienie parametrów technicznych - załącznik 1.1 – 1.8 –tylko oferowane. 3) dokumenty wymienione w pkt VI. pkt 1 i 2 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, tj:, a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. c) Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. d) Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę. 4) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, 5) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 1. Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. 2. Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.08.2020r. o godz. 09:05 za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis URZĄDZENIE DO DEKONTAMINACJI
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis MATERACE PRZECIWODLEŻYNOWE Z POMPĄ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis POMPY INFUZYJNE PERYSTALTYCZNE
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis APARAT EKG
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 6. POMPY STRZYKAWKOWE ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis WÓZEK TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)