GuidZP400 |
ad27482b-cea1-4aa8-907f-ad70606a742e
|
Biuletyn |
569538-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich
|
Regon |
51028273600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jerzwałd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zalewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897 588 527,
|
Zamawiajacy fax |
897 588 527
|
Zamawiajacy email |
zpk@warmia.mazury.pl,
|
Adres strony url |
http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, działanie 5.3 Ochrona różnorodności biologicznej Projekt pn. „Podniesienie standardu bazy technicznej i wyposażenia parków krajobrazowych województwa warmińsko - Mazurskiego” nr RPWM.05.03.00-28-0007/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich w Jerzwałdzie 14-230 Zalewo, Jerzwałd 62
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zagospodarowanie terenu przy Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie wraz z doposażeniem Ośrodka działającego przy Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich.
|
Numer referencyjny |
ZP 320/15/20/ZPK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie wraz z doposażeniem Ośrodka działającego przy Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
a) Część 1 – Dostawa wraz z montażem monitoringu na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie
b) Części 2 – Dostawa wyposażenia wraz z montażem oraz niezbędnymi robotami budowlanymi
c) Część 3 – Zagospodarowanie terenu ośrodka wraz z doposażeniem w infrastrukturę zewnętrzną Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
a) w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, sposobu realizacji zamówienia w związku ze zmianą obowiązujących przepisów prawnych mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia;
b) w zakresie zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
c) w zakresie zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki, epidemii, wystąpienia siły wyższej), mającej bezpośredni wpływ na realizację zamówienia;
d) w zakresie zapisów umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
e) w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek zamawiającego lub wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiającego;
f) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, Zakres zmiany obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wskaźnik wzrostu stawki podatku VAT;
g) w zakresie zapisów umowy w przypadku zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych;
h) W zakresie zmiany przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, w przypadku, gdy pierwotny produkt został wycofany z rynku, jest niedostępny lub na rynku występuje produkt nowy o parametrach lepszych niż wskazane w ofercie, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie nie może ulec zwiększeniu;
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem monitoringu na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
51314000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy i zamontuje monitoring na terenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt.
2) Teren, na którym wykonywany będzie monitoring zaznaczono na mapie stanowiącej załącznik nr 5 do siwz.
3) Zamawiający w zakresie monitoringu zakłada odpowiednio dobrane, dostarczone i zamontowane:
a) rejestrator z wyjściem na 8 kanałów z dyskiem twardym o pojemności min 3 TB, możliwością gromadzenia i odtwarzania danych przesianych bezprzewodowo z kamer do monitora i rejestratora umieszczonego ok, 50 m od nich;
b) 4 kamery które poprzez okablowanie umieszczone będą w wolierach i w razie potrzeby wykorzystywane do obserwacji przebywających w ośrodku rehabilitacji chorych zwierząt, w celu monitorowania ich zachowania we względnie spokojnych warunkach, bez bezpośredniej ingerencji człowieka.
c) 2 szt. fotopułapki z czujnikiem ruchu, zasilana na baterie/z akumulatora z kartą pamięci o wielkości 32 GB
d) Most radiowy;
e) Monitor 21” wraz z uchwytem;
f) Switch 8p;
g) Niezbędne okablowanie
4) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokona konfiguracji, montażu, uruchomienia monitoringu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia wraz z montażem oraz niezbędnymi robotami budowalnymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dokona dostawy wyposażenia wraz z montażem oraz wykonaniem niezbędnych prac budowlanych.
2. W zakresie prac budowlanych Zamawiający zakłada wykonanie nowej instalacji elektrycznej w zakresie pozwalającym na bezpieczne podłączenie sprzętu, w zakresie minimum:
a) dostawie i montażu natynkowa rozdzielnia NN, 1x12, która pozwoli na bezpieczne wykonanie niezbędnej instalacji;
b) dostawie i ułożeniu przewód 3x2,5cm²,
c) dostawie i montażu 3x podwójnych gniazd natynkowych; 1 x podwójnym wyłączniku;
d) dostawie i montażu oświetlenia jednego z pomieszczeń;
e) dostawę i montaż peszla o długości ok. 45 m wraz z uchwytami mocującymi;
3. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy następujące nowe wyposażenie:
1) 1 kosiarkę spalinową z napędem, silnik spalinowy czterosuwowy, pojemność silnika min 140 dm3, z napędem na tylne koła, z funkcjami koszenia: zbieranie do kosza, wyrzut boczny, mielenie, wyrzut tylny; wysokość cięcia min 2.0 cm max , 7.0 cm., rok produkcji nie starsza niż 2018r.
2) 1 panel grzewczy 800W podczerwień, zakup i montaż
3) 1 podgrzewacz przepływowy do 2,5 kW, zasilany linią jednofazową;
4) 1 rozkładana drabina max 6 stopni,
5) 1 szt. Zamrażarka ok 300l energooszczędna, min A++, otwierana od góry. Możliwość pracy w niskiej temperaturze.
6) 1 szt. lodówko - zamrażarka energooszczędna, parametry ok. 203X100, min A++, z możliwością pracy w niskiej temperaturze.
7) 1 szt. drzwi wejściowych do pomieszczenia ośrodka, proste, lite, zewnętrzne drzwi (90) z możliwością zamknięcia na klucz wraz z montażem.
8) 3 szt. lamp bezobsługowych (fotowoltaika), montowane na maszcie o wysokości od 4 do 5m, posadowionym w podłożu. Każda z lamp wyposażona w: czujnik zmierzchu, okres autonomii systemu przy naładowanych akumulatorach w okresie 2 – 3 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zagospodarowanie terenu ośrodka wraz z doposażeniem w infrastrukturę zewnętrzną Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy, zamontuje następujące elementy zagospodarowania terenu ośrodka:
1) Wykonanie nowego ogrodzenia:
• rozbiórka i utylizacja istniejącego ogrodzenia;
• wykonanie nowego ogrodzenia o długości 170m z panelu ogrodzeniowego Ø5mm wys. 1,53m na podmurówce betonowej systemowej wys. 0,3m na słupach o profilu 60X40mm w kolorze ral 6005 wysokość całkowita ok.180cm; Ogrodzenie od strony gruntu powinno uniemożliwić podkopanie się drapieżnikom.
• Wykonanie ogrodzenia z paneli drewnianych 38mb, panele wmontowane w wykonane wcześniej ogrodzenie metalowe (pkt 1 specyfikacji) w celu ograniczenia widoczności od strony drogi;
• Wykonanie i montaż bramy szerokość wjazdu 5mb wys. 1,7m wypełnionej profilem z pręta Ø5mm kolor ral 6005 zamocowanej na słupach stalowych 100x100mm;
• Wykonanie i montaż bramy szerokość wjazdu 5mb wys. 1,7m wypełnionej profilem z pręta Ø5mm kolor ral 6005 zamocowanej na słupach stalowych 100x100mm;
• Wykonanie i montaż 2 furtek o szerokości 1m, wysokości 1,73 m, wypełnionej profilem z pręta Ø5mm kolor ral 6005 zamocowanej na słupach stalowych 60x60mm
2) Wykonanie izolacji istniejącego zbiornika wodnego, który posiada powierzchnię 30m2, jest posadowiony na głębokości 1,5m. Wykonawca w ramach zamówienia dokona:
• usunięcia istniejącego podłoża zbiornika wodnego oraz dokona jego utylizacji;
• ponownego wyprofilowania zbiornika;
• zabezpieczenia przed uszkodzeniem przez gryzonie i krety;
• wyłoży zbiornik folią do oczek wodnych (geomembrana) i zabezpieczenie brzegów przed zniszczeniem przez zwierzęta przebywające w ośrodku, takie jak: żuraw czy łabędź
• wykonanie dopływu deszczówki z połaci dachowej.
3) Dostawa 3 szt. zbiorników wodnych, w tym:
• 2 szt. o wymiarach 90x90 cm zamontowanych na głębokości max, 10 cm wraz z odpływem jak przy brodziku prysznicowym;
• 1 szt. o wymiarach 2x1m posadowiony na głębokość 15cm wraz z odpływem jak przy brodziku prysznicowym
4) Wykonanie bocianich gniazd. Wykonawca w ramach zamówienia wykona 2 bocianie gniazda na drewnianej podstawie (słup). Każda z platform bocianiego gniazda powinna znajdować się na wysokości 3 m i być stabilna. Średnica platformy musi wynosić 1,5m.
|
| |