Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim”

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Rękawice,
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Materiały medyczne,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570017-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 184243000, 325526003, 196400004, 331232001, 331232000, 337630006, 397200005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim” zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załącznikach do niniejszej specyfikacji.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety):
Pakiet Nr 1 – rękawice nitrylowe;
Pakiet Nr 2 – domofony;
Pakiet Nr 3 – pojemniki na odpady medyczne;
Pakiet Nr 4 – opakowania tekturowe na odpady medyczne;
Pakiet Nr 5 – worki foliowe na odpady medyczne;
Pakiet Nr 6 – termometry, pulsoksymetry, automatyczne ciśnieniomierze elektroniczne (aparat RR);
Pakiet Nr 7 – aparaty EKG;
Pakiet Nr 8 – ręczniki papierowe w rolce;
Pakiet Nr 9 – ręczniki papierowe jednorazowe – składanka;
Pakiet Nr 10 – mopy do sprzątania, nakładki do mopów, wózki do sprzątania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bc70e77-7ae6-4011-bdf9-772d57aaef18
Biuletyn 570017-N-2020
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Regon 29011000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Morawica
Zamawiajacy kod pocztowy 26-026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 378
Zamawiajacy fax 413 641 226
Zamawiajacy email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.morawica.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim”
Numer referencyjny EZP-252-20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim” zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załącznikach do niniejszej specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety): Pakiet Nr 1 – rękawice nitrylowe; Pakiet Nr 2 – domofony; Pakiet Nr 3 – pojemniki na odpady medyczne; Pakiet Nr 4 – opakowania tekturowe na odpady medyczne; Pakiet Nr 5 – worki foliowe na odpady medyczne; Pakiet Nr 6 – termometry, pulsoksymetry, automatyczne ciśnieniomierze elektroniczne (aparat RR); Pakiet Nr 7 – aparaty EKG; Pakiet Nr 8 – ręczniki papierowe w rolce; Pakiet Nr 9 – ręczniki papierowe jednorazowe – składanka; Pakiet Nr 10 – mopy do sprzątania, nakładki do mopów, wózki do sprzątania.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę każda o wartości brutto minimum: dla Pakiet 1 – 50 000,00 zł. dla Pakiet 2 – 40 000,00 zł. dla Pakiet 3 – 13 000,00 zł. dla Pakiet 4 – 30 000,00 zł. dla Pakiet 5 – 17 000,00 zł. dla Pakiet 6 – 8 000,00 zł. dla Pakiet 7 – 9 000,00 zł. dla Pakiet 8 – 90 000,00 zł. dla Pakiet 9 – 5 000,00 zł. dla Pakiet 10 – 80 000,00 zł. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazową dostawę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie, że oferowane produkty są zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. 2020 r., poz. 186) oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z klasą wyrobu medycznego oraz posiada certyfikaty CE /deklaracje zgodności, lub b) Oświadczenie, że oferowane produkty nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają Ustawie o wyrobach medycznych, dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej oraz posiada certyfikaty CE /deklaracje zgodności, c) materiały i informacje producenta (ulotki, foldery, karty katalogowe, atesty) w języku polskim, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt/asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – dot. Pakietu Nr 1 – 10.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany opisane zostały we wzorach umowy, które stanowią załączniki nr 5 i 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice nitrylowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32552600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Domofony
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pojemniki na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opakowania tekturowe na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Worki foliowe na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Termometry, pulsoksymetry, automatyczne ciśnieniomierze elektroniczne (aparat RR);
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Aparaty EKG
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe w rolce
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe jednorazowe – składanka
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39720000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mopy do sprzątania, nakładki do mopów, wózki do sprzątania
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócony termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)