1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
1) Część nr 1 – „Mięso produkty mięsne, wędliny”
produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: kod CPV 15100000 - 9
2) Część nr 2 – „Owoce i warzywa”
owoce, warzywa i podobne produkty: kod CPV 15300000 – 1
ziemniaki i produkty z ziemniaków: kod CPV 15310000 – 4
3) Część nr 3 - „Pieczywo, świeże wyroby piekarsko – ciastkarskie”
pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie: kod CPV 15810000 – 9.
4) Część nr 4 – „ Inne produkty spożywcze”
różne produkty spożywcze: kod CPV 15800000 – 6,
produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych:
kod CPV 15600000 - 4,
przyprawy i przyprawy korzenne: kod CPV 15870000 - 7,
kakao: kod CPV 15841000 - 5,
produkty mleczarskie: kod CPV 15500000 - 3,
jaja: kod CPV 03142500 - 3,
ryby: kod CPV 03311000 – 2.
5) Część nr 5 – „Mrożone artykuły spożywcze”
ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb: kod CPV 15220000 – 6,
warzywa mrożone: kod CPV 15331170 – 9,
owoce mrożone: kod CPV 15896000-5,
wyroby mączne: kod CPV 15851000 – 8.
3. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć, jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie.
4. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie, elektronicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) w terminie jednego na koszt Wykonawcy.
5. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
6. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej).
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach.
9. Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i z aktualną - długoterminową minimum 30 dni – datą ważności do spożycia.
10. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowo – ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności.
11. Ilości podane w poszczególnych częściach mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu). Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw zimowych oraz przerw wynikłych z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych – zamówienia nie będą zgłaszane lub w ograniczonym zakresie.
|
GuidZP400 |
4b145167-0ea2-4ba4-a621-b1335cd9132f
|
Biuletyn |
570669-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowe Centrum Oświaty w Krasocinie
|
Regon |
36622844900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Macierzy Szkolnej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krasocin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
29-105
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 39 17 317
|
Zamawiajacy fax |
41 39 17 010
|
Zamawiajacy email |
zopo@krasocin.com.pl
|
Adres strony url |
www.krasocin.eobip.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.krasocin.eobip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krasocin.eobip.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY KRASOCIN W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
|
Numer referencyjny |
SCO.261.3.2020.IK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1,2,3,4,5
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
1) Część nr 1 – „Mięso produkty mięsne, wędliny”
produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: kod CPV 15100000 - 9
2) Część nr 2 – „Owoce i warzywa”
owoce, warzywa i podobne produkty: kod CPV 15300000 – 1
ziemniaki i produkty z ziemniaków: kod CPV 15310000 – 4
3) Część nr 3 - „Pieczywo, świeże wyroby piekarsko – ciastkarskie”
pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie: kod CPV 15810000 – 9.
4) Część nr 4 – „ Inne produkty spożywcze”
różne produkty spożywcze: kod CPV 15800000 – 6,
produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych:
kod CPV 15600000 - 4,
przyprawy i przyprawy korzenne: kod CPV 15870000 - 7,
kakao: kod CPV 15841000 - 5,
produkty mleczarskie: kod CPV 15500000 - 3,
jaja: kod CPV 03142500 - 3,
ryby: kod CPV 03311000 – 2.
5) Część nr 5 – „Mrożone artykuły spożywcze”
ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb: kod CPV 15220000 – 6,
warzywa mrożone: kod CPV 15331170 – 9,
owoce mrożone: kod CPV 15896000-5,
wyroby mączne: kod CPV 15851000 – 8.
3. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć, jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie.
4. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie, elektronicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) w terminie jednego na koszt Wykonawcy.
5. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
6. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej).
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach.
9. Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i z aktualną - długoterminową minimum 30 dni – datą ważności do spożycia.
10. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowo – ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności.
11. Ilości podane w poszczególnych częściach mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu). Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw zimowych oraz przerw wynikłych z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych – zamówienia nie będą zgłaszane lub w ograniczonym zakresie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia określonych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia określonych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż:
1) Część nr 1 – „Mięso, produkty mięsne, wędliny” – 10 000,00 zł.,
2) Część 2 – „ Owoce i warzywa” – 5000,00 zł.”,
3) Część 3 – „ Pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie”, - 5000,00 zł.,
4) Część 4 – „Inne produkty spożywcze” – 10 000,00zł,
5) Część 5 – „Mrożonki” – 5 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Oświadczenie to powinno być złożone, w oryginale (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w: ust. 13.8 lit. b ( odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) składa każdy z wykonawców z osobna.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż:
1) Część nr 1 – „Mięso, produkty mięsne, wędliny” – 10 000,00 zł.,
2) Część 2 – „ Owoce i warzywa” – 5000,00 zł.”,
3) Część 3 – „ Pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie”, - 5000,00 zł.,
4) Część 4 – „Inne produkty spożywcze” – 10 000,00zł,
5) Część 5 – „Mrożonki” – 5 000,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Strony ustalają iż ceny określone w ofercie nie wzrosną przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem niebudzącego wątpliwości wzrostu lub spadku cen co groziłoby jednej ze stron umowy rażącą stratą.
4. W przypadku warzyw i owoców ze względu na ich sezonowość cena nie może przewyższać średniej ceny rynkowej z dwóch dni poprzedzających zakup danego produktu w danym dniu, może być natomiast niższa.
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, produkty mięsne, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz wędlindo Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
1) Część nr 1 – „Mięso produkty mięsne, wędliny”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
2) Część nr 2 – Owoce i warzywa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
3) Część nr 3 - Pieczywo, świeże wyroby piekarsko – ciastkarskie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Inne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
4) Część nr 4 – Inne produkty spożywcze.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Morożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
CzęśC 5 - Mrożonki
|
| |