Zakup sprzętu komputerowego – przełączniki i routery

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570060-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – 2 szt. przełączników Ethernet typu I, 9 szt. przełączników Ethernet typu II i 6 szt. routerów brzegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4da83a91-d0d3-4d0d-a918-5fbd61f792bd
Biuletyn 570060-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
Regon 01525964000000
Zamawiajacy adres ulica Grójecka
Zamawiajacy adres numer domu 17 a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-021
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5783561,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email ochota.wzp@um.warszawa.pl,
Adres strony url http://www.urzadochota.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.urzadochota.waw.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro, https://umw.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.urzadochota.waw.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro, https://umw.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://umw.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego – przełączniki i routery
Numer referencyjny 11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – 2 szt. przełączników Ethernet typu I, 9 szt. przełączników Ethernet typu II i 6 szt. routerów brzegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 243902,44
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 243.902,44 zł netto (300.000,00 zł brutto).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu informatycznego, każda o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie III.1.3), w stosownych sytuacjach w odniesieniu do niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą powołać się na zdolności techniczne lub zawodowe innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), sporządzony na podstawie załącznika do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawca do swojej oferty dołączy: 1) Zobowiązanie podmiotu/podmiotów, na zasoby którego/których Wykonawca powołał się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli Wykonawca nie wykazał samodzielnego spełnienia warunków udziału w postępowaniu), zawierający w szczególności informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (stanowi część oferty). 3. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej itp.). Pełnomocnictwo musi być złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Wykaz materiałów, urządzeń, norm lub innych rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ lub jej załącznikach, ze wskazaniem typu, nazwy handlowej i producenta oraz parametrów technicznych, a także dołączy dokumenty potwierdzające ww. dane. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego fakt wniesienia wadium w formie innej, niż w pieniądzu (np. gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa) – składany w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot go wystawiający. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający fakt wniesienia wadium został dołączony do oferty. B. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, złożone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://umw.ezamawiajacy.pl
Elementy aukcji elektronicznej Jedynym licytowanym kryterium oceny ofert jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia, zaoferowana przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Kryterium okresu udzielonej gwarancji jest stałe i nie podlega zmianie w toku aukcji. Punkty uzyskane w tym kryterium będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych w toku aukcji.
Informaje udostepnione wykonawcom Szczegóły dotyczące przebiegu aukcji zostaną opisane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
Informaje przebiegu aukcji 1.Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną Wykonawcy, który złożył ofertę w systemie. 2. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. Termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany w zaproszeniu do udziału w aukcji. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp oraz wymaganiom Zamawiającego zawartych w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru. 5. W terminie dwóch dni od zakończeniu aukcji Wykonawca z zaoferowaną najniższą ceną dostarczy Zamawiającemu w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym formularz cenowy z kwotą wynikającą z aukcji. Ceny jednostkowe nie mogą być wyższe niż ceny przedstawione w kosztorysie dołączonym do oferty.
Warunki do licytacji Szczegóły dotyczące aukcji przebiegu aukcji zostaną przekazane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Wykonawcy, którym przekazano zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej, chcąc wziąć w niej udział, muszą zalogować się na platformie zakupowej na stronie https://umw.ezamawiajacy.pl. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: • posiadać zainstalowany system operacyjny (Microsoft Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), • posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer lub Mozilla Firefox w wersji wspieranej przez producenta oraz zainstalowania Java w wersji 1.8.0_144 lub nowszej. Konieczne jest dodanie adresu witryny platformy Zakupowej do wyjątków (exception site list) w Javie, co wymaga uprawnień administracyjnych na komputerze, • posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe), • posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę, • posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows – magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Szczegóły dotyczące aukcji przebiegu aukcji zostaną przekazane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 minut
Warunki zamkniecia aukcji Szczegóły dotyczące aukcji przebiegu aukcji zostaną przekazane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany określone w umowie w poniższych paragrafach: § 11. 4. W przypadku zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym, niż były wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)