Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy

Data publikacji 2020-08-13
Data zakończenia 2020-08-26 00:00:00
Instytucja Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Miejscowość Pilchowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574083-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331990001, 331578003, 393300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu i wyposażenia medycznego: spirometru 1 szt., gazometru przenośnego 1 szt., kapnografu 1 szt., asystorów kaszlu (koflatorów) 2 szt., urządzenia do wysokoprzepływowej terapii donosowej 2 szt., szafy do przechowywania bronchoskopów 1 szt., bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO -1 szt., kombinezonów ochronnych 150 szt., półmasek filtrujących 3 860 szt, ochraniaczy na buty 308 par, dozowników rotametrycznych tlenu: pojedynczych 11 szt., podwójnych 2 szt., nabojów do zamgławiania 100 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b0d7bcb-f38e-41b2-bacb-8bf4116cb929
Biuletyn 574083-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Regon 27621529300000
Zamawiajacy adres ulica Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Pilchowice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-145
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 331 99 03,
Zamawiajacy fax 32 331 99 08
Zamawiajacy email szpital@szpital-pilchowice.pl,
Adres strony url www.szpital-pilchowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-pilchowice.pl , https://e-propublico.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-pilchowice.pl , www.e-propublico.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-propublico.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1051 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca - (w przypadku oferty składanej w formie pisemnej) na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Chorób Płuc im Św. Józefa w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy
Numer referencyjny 22/ZP/2020/P
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu i wyposażenia medycznego: spirometru 1 szt., gazometru przenośnego 1 szt., kapnografu 1 szt., asystorów kaszlu (koflatorów) 2 szt., urządzenia do wysokoprzepływowej terapii donosowej 2 szt., szafy do przechowywania bronchoskopów 1 szt., bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO -1 szt., kombinezonów ochronnych 150 szt., półmasek filtrujących 3 860 szt, ochraniaczy na buty 308 par, dozowników rotametrycznych tlenu: pojedynczych 11 szt., podwójnych 2 szt., nabojów do zamgławiania 100 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku w tym zakresie. Wymaga złożenia z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku w tym zakresie. Wymaga złożenia z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku w tym zakresie. Wymaga złożenia z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych: a) dla zadań od 1-7: 1. katalogi, specyfikacje techniczne zawierające nazwę, numery katalogowe dotyczące oferowanych urządzeń medycznych, które winny się odnosić do wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i potwierdzać ich spełnienie; 2. deklarację zgodności CE i/lub certyfikat CE; 3. dokument potwierdzający wpis lub zgłoszenie oferowanego sprzętu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych w Polsce. b) dla zadań 8-10: 1. kartę techniczną gotowego produktu na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego 2. kopia certyfikatu CE c) dla zadania nr 11: 1. dokument zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 2. deklaracje zgodności i/lub certyfikat CE.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty. 2. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - jeżeli oferta jest składana w formie elektronicznej. Jeżeli oferta jest składana w formie pisemnej pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Zmianie podlegają wszelkie nieistotne postanowienia umowy, w tym m.in.: a)zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego, zmiana rachunku bankowego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. b)zmiany osoby/osób wyznaczonych przez Strony do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 2.Umowa nie podlega zmianom w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów chyba, że powszechnie obowiązujące przepisy przewidują zmiany wpływające na treść umowy.
IV 4 4 data 2020-08-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup spirometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. spirometru służącego do badania pojemności płuc metodą ultradźwiękową. Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup gazometru przenośnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. analizatora parametrów krytycznych (gazometru przenośnego). Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup kapnografu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. kapnografu. Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup asystorów kaszlu (koflatory).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu 2 szt. asystorów kaszlu (koflatorów). Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia do wysokoprzepływowej terapii donosowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu 2 szt. urządzeń do wysokoprzepływowej terapii donosowej. Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup szafy do przechowywania bronchoskopów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. szafy do przechowywania bronchoskopów. Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO (zestaw)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO (zestaw). Ilość - 1 komplet. Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawy kombinezonów ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostawy 150 szt kombinezonów ochronnych - środek ochrony indywidualnej kategorii III, typ minimum 4,5,6 zgodny z normą EN: 14126. Rękawy, wykończone elastyczną taśmą zabezpieczającą, zamek błyskawiczny kryty listwą. Posiadający oznakowanie CE Rozmiar M/L/XL.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawy ochraniaczy na buty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostawy 308 par ochraniaczy na buty wysokie do kolana zgodne z normą EN: 14126.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawy półmasek filtrujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostawy 3 860 szt. półmasek filtrujących, środek ochrony indywidualnej, w klasie ochrony FFP3, wyposażone w zawór wydechowy, zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowaną część nosową czaszy półmaski, osłaniająca usta, nos i brodę użytkownika, zgodna z normą EN 149:2001 + A1:2009. Pakowane pojedynczo w opakowanie bezpośrednie. Oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawy dozowników rotametrycznych tlenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157800-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zakup dozowników rotametrycznych tlenu w ilości: 11 szt. dozowników pojedynczych i 2 szt. dozowników podwójnych. Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa naboi do zamgławiania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zakup dotyczy naboi do zamgławiania w ilości 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Arkuszu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza oferty (Załącznik 6 do SIWZ).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)