1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa.
Miejsce dostawy :
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
ul. Rataja 29
42-400 Zawiercie.
2. Wszędzie tam, gdzie w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszczają możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych opisywanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w tabeli Kalkulacji asortymentowo-cenowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy
i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku składający ofertę musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji i znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności.
4. Dostarczone wraz z przedmiotem umowy oprogramowanie:
a) musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane,
b) będzie pochodzić z legalnego źródła i posiadać wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
c) nie będzie naruszać ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
5 .W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do w/w placówki oraz zrealizować usługi towarzyszące dostawie tj. rozładunek i wniesienie do wskazanego miejsca
w siedzibie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski),
a w szczególności:
a) instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika,
b) kart gwarancyjnych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją. |
GuidZP400 |
daa259e4-888c-4771-a454-7e4b857f1992
|
Biuletyn |
574411-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica
|
Regon |
20176700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rataja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 723 882
|
Zamawiajacy fax |
326 723 882
|
Zamawiajacy email |
zstzaw@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://stasziczawiercie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Usług Wspólnych
ul. Rataja 29a
42-400 Zawiercie
tel. 32/ 67-107-65
e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl
strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl
adres Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuw-zawiercie.4bip.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie pok. 302 (kancelaria III piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
|
Numer referencyjny |
IZ.261-0020/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa.
Miejsce dostawy :
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
ul. Rataja 29
42-400 Zawiercie.
2. Wszędzie tam, gdzie w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszczają możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych opisywanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w tabeli Kalkulacji asortymentowo-cenowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy
i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku składający ofertę musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji i znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności.
4. Dostarczone wraz z przedmiotem umowy oprogramowanie:
a) musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane,
b) będzie pochodzić z legalnego źródła i posiadać wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
c) nie będzie naruszać ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
5 .W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do w/w placówki oraz zrealizować usługi towarzyszące dostawie tj. rozładunek i wniesienie do wskazanego miejsca
w siedzibie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski),
a w szczególności:
a) instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika,
b) kart gwarancyjnych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Długość tego terminu Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Długość terminu realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi
Załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej).
2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza:
a) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ;
b) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez Pełnomocnika Wykonawcy lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej),
c) Inne dokument(-y).
3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie
o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich winien złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp i podpisać we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadkach:
a) zmiana terminu realizacji wyłącznie w przypadku wystąpienia „siły wyższej” – przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nagłe, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy – zmiana terminu realizacji umowy o ilość dni, wktórych wykonywanie umowy nie było możliwe z powodu siły wyższej,
b) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy,
c) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować (informacja od producenta lub oficjalnego dystrybutora) a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany.
d) zmiany dotyczącej wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w lit. c) jeżeli cena sprzętu równoważnego będzie niższa od ceny wskazanej w ofercie.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być oznaczone klauzulą: „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa” i załączone jako osobna część, nie złączona z ofertą w sposób stały.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Sesja otwarcia ofert odbędzie się w Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34,42-400 Zawiercie /sala nr 317/ w dniu, w którym upływa termin składania ofert tj. 21.08.2020 r. o godz. 11:30.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem wykonawczym Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, z siedzibą: 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, reprezentowane przez Dyrektora.
• Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@cuw-zawiercie.pl,
2) pisemnie na adres siedziby Administratora.;
• Pani/Pana dane osobowe -przetwarzanie ich jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu, prowadzonym w trybie art. 39 (przetarg nieograniczony) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp);
• Dane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będą przekazane do Współadministratora, z którym zostanie podpisana umowa na realizację zadania publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą również osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
• Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane ani przekazywane do państw trzecich.
• Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane przez okres 5 lat.
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
• Posiada Pani/Pan:
• prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
|