„Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”

Data publikacji 2020-08-13
Data zakończenia 2020-08-26 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574233-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483280003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”.
a) Rozbudowa posiadanych licencji pakietu graficznego – 4 szt.
b) Rozbudowa posiadanych licencji pakietu biurowego – 4 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03617884-3569-46cb-af4e-f28f82f2d7f4
Biuletyn 574233-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe w Szczecinie
Regon 27686000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staromłyńska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 315 200,
Zamawiajacy fax 914 315 204
Zamawiajacy email biuro@muzeum.szczecin.pl,
Adres strony url https:/bip.muzeum.szczecin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach realizacji projektu pn. „www.muzeach” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 oraz ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.muzeum.szczecin.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w sposób tradycyjny (pisemnie). Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27 70-561 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”
Numer referencyjny AZ.2710.18.2020.MS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”. a) Rozbudowa posiadanych licencji pakietu graficznego – 4 szt. b) Rozbudowa posiadanych licencji pakietu biurowego – 4 szt.
Cpv glowny przedmiot 48328000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 16
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane najpóźniej w terminie do 16 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio: • Informację, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) • Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych w pkt 2, wyrażoną w formie pisemnego aneksu-pod rygorem nieważności. 2) Zmiany Umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie: a) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów, b) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia się czasu trwania epidemii oraz skutków z tym związanych, w szczególności wstrzymaniem produkcji spowodowanym brakiem pracowników lub materiałów dostępnych na rynku, trudnościami z dostawą(np. przy międzynarodowej dostawie towarów), recesją gospodarczą bądź innymi niewymienionymi powyżej skutkami epidemii. c) Zmian w terminie realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta wykraczający poza normalne opóźnienia występujące w obrocie gospodarczym , itp. d) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy bądź niemożliwości realizacji umowy w wyniku działań osób trzecich. e) Zmian w zakresie poszczególnych elementów Przedmiotu Umowy, jeżeli w okresie realizacji Umowy, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego urządzenia, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy o czas niezbędny dla dostarczenia nowego elementu (jeżeli z obiektywnych względów dotrzymanie określonego pierwotnie w umowie terminu dostawy nie będzie możliwe). f) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy o czas niezbędny dla dostarczenia nowego elementu (jeżeli z obiektywnych względów dotrzymanie określonego pierwotnie w umowie terminu dostawy nie będzie możliwe). g) zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych 3) Ustała się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, b) zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy, c) zmiana danych teleadresowych, 4) Strona, która stwierdzi istnienie przyczyn uzasadniających zawarcie aneksu do Umowy powiadomi o tym drugą Stronę wskazując oczekiwany zakres zmian Umowy.
IV 4 4 data 2020-08-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria deklaracja wykonawcy o posiadaniu certyfikowanego partnerstwa producenta na sprzedaż dostarczanego pakietu biurowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)