Dostawa materiałów budowlanych

Data publikacji 2020-08-20
Data zakończenia 2020-08-28 00:00:00
Instytucja Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Zamki, klucze i zawiasy,
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576177-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441110001, 448100001, 442200008, 441900008, 445120002, 445200001, 448200004, 441910005, 441914009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów budowlanych.

Wielkość i zakres zamówienia został opisany w 10 zestawach w Załączniku nr 2 do SIWZ – Zestawienie asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e219b02-1bc1-48b3-bc92-f7f921d8c2c1
Biuletyn 576177-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Regon 43101904600000
Zamawiajacy adres ulica Abramowicka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-442
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 286 439,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@snzoz.lublin.pl,
Adres strony url www.snzoz.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów budowlanych
Numer referencyjny SzNSPZOZ.N-ZP.3721-14/20/AP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów budowlanych. Wielkość i zakres zamówienia został opisany w 10 zestawach w Załączniku nr 2 do SIWZ – Zestawienie asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23) żąda przedłożenia w terminie 3 dnia od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Zamawiający żąda przedłożenia na wezwanie zamawiającego (z zastrzeżeniem pkt. 7 UWAGA)- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zestawienie asortymentowe – (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę (np. pełnomocnictwo jeżeli oferta została podpisana przez osobę nie wskazaną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z: 1) zmiany stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw do których mają zastosowanie zmienione przepisy; zmianie podlega cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian; 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 3) obniżenia przez Wykonawcę cen na towar objęty przedmiotem umowy, w stosunku do cen jednostkowych wynikających z oferty, na cały dalszy okres obowiązywania umowy bądź na okres promocji obowiązującej u Wykonawcy, 4) zamiany poszczególnych towarów przewidzianych w umowie na odpowiedniki, w sytuacji, gdy z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostarczanie towaru objętego przedmiotem umowy jest niemożliwe lub utrudnione - w takim przypadku cena jednostkowa pozostaje bez zmian, chyba, że zastosowany odpowiednik jest tańszy od towaru będącego przedmiotem umowy, wówczas cena jednostkowa ulega odpowiedniemu zmniejszeniu, 5) zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ poprzez zwiększenie limitów ilościowych jednych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ, a zmniejszenie limitów ilościowych innych w innych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ w sytuacji, gdy na określone pozycje asortymentu limit został lub zostanie wyczerpany przez Zamawiającego przed upływem okresu obowiązywania umowy, a na inne pozycje asortymentu limit przewidziany w załączniku nr 2 do SIWZ nie został lub nie zostanie wyczerpany, pod warunkiem że nie wpływa to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy ponad przewidziane w § 4 ust. 1 umowy, 6) ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość. 7) ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość 8) ze zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość.
IV 6 1 sposob udostepniania Oferta oraz wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Wykonawcę w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „Zastrzeżone”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa art. 86 ust. 4 ustawy.
IV 4 4 data 2020-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 dot. pkt III.3) ogłoszenia Zgodnie z opinią UZP dostępna pod linkiem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow W zakładce: Czy w postępowaniu prowadzonym poniżej progów UE, jeżeli zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, to czy w związku z powyższy musi żądać oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp? W przypadku, gdy zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie wykonawcy o ich spełnianiu nie stanowi dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, a tym samym nie ma podstaw do jego żądania. Powyższe nie dotyczy obowiązku złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, które każdorazowo niezależnie od woli zamawiającego podlega badaniu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 1 zawiera 90 pozycji materiałów budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 2 zawiera 47 pozycji materiałów budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44220000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 3 zawiera 17 pozycji materiałów budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 4 zawiera 7 pozycji materiałów budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 5 zawiera 130 pozycji materiałów i narzędzi budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44520000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 6 zawiera 281 pozycji materiałów budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44820000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 7 zawiera 13 pozycji materiałów budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestaw 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 8 zawiera 6 pozycji tarcic
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44191400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 9 zawiera 15 pozycji materiałów budowlanych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestaw 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw 10 zawiera 61 pozycji materiałów budowlanych (dla WTZ)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)