Sukcesywana dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych (2 części zamówienia) do siedziby Zamawiającego

Data publikacji 2020-08-24
Data zakończenia 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczne artykuły i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577142-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441110001, 316800006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5998b1d2-60d4-4b0c-8985-eadf918b028f
Biuletyn 577142-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki
Regon 37902000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pożaryskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-703
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 112 52 05,
Zamawiajacy fax 22 112 54 44
Zamawiajacy email iel@iel.waw.pl,
Adres strony url https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe-art-4-pkt-8-oraz-art-4d-ust-1-pkt-1-ustawy-pzp.htm
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe-art-4-pkt-8-oraz-art-4d-ust-1-pkt-1-ustawy-pzp.htm
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne iel@iel.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywana dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych (2 części zamówienia) do siedziby Zamawiającego
Numer referencyjny ZPI.2612.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 120000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia w wysokości odpowiednio: w zakresie Części zamówienia nr 1 – 80 000 złotych netto, w zakresie Części nr 2 – 40 000 złotych netto, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania terminów pośrednich: 1) realizacja zamówienia cząstkowego – do 5 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia (ostateczny termin realizacji zamówienia będzie zgodny z deklaracją Wykonawcy złożoną w treści formularza ofertowego) 2) realizacja zamówienia pilnego – do 24 godzin po potwierdzeniu dostępności zamawianego asortymentu; 3) wymiana wadliwego lub niezgodnego z treścią zamówienia asortymentu – do dwóch dni roboczych od dnia przekazania informacji o niezgodności.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy dotyczące: 1) zmiany parametrów materiałów zaoferowanych w ofercie formularzu asortymentowo - cenowym, w szczególności w zakresie zmiany wielkości opakowań w przypadku braku dostępności lub zmiany sposobu produkcji, pod warunkiem zachowania wymaganej ilości i wartości zamówionego asortymentu, zmiany typu oferowanego asortymentu. 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, 3) innych warunków umowy, które należy zmienić, a których zmiany nie można było przewidzieć na etapie przygotowania lub prowadzenia postępowania czy też w dniu zawarcia umowy, w szczególności działania Siły Wyższej
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część zamówienia nr 1 – materiały budowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia w wysokości – 80 000 złotych netto
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów budowlanych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2a do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część zamówienia nr 2 – materiały elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia w wysokości – 40 000 złotych netto
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów elektrycznych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2b do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.
  

Criterion

Kryteria Upust cenowy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)