GuidZP400 |
186a1ced-db1b-4e26-9ad8-a531f60bb190
|
Biuletyn |
576294-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
00124070000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krucza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5/11D
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-548
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3750575
|
Zamawiajacy fax |
22 3750501
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ios.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ios.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ios.edu.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie elektronicznej poprzez miniPortal
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy, ul.Krucza 5/11 D, 00-548 Warszawa, kancelaria pok. 14
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB
|
Numer referencyjny |
PZ.220.37.2020.DT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego do siedziby IOŚ-PIB w podziale na następujące części:
1) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu:
a) Komputer przenośny – 42 sztuk
b) Stacja dokująca – 38 sztuk
c) Monitor – 48 sztuk
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie:
a) Komputer przenośny – 20 sztuk
b) Stacja dokująca – 20 sztuk
c) Monitor – 40 sztuk
Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ.
2) Część 2: Dostawa urządzeń drukujących
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Drukarka – 2 sztuki
b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka
c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka
3) Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka
b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka
c) Serwer – 1 sztuka
4) Część 4: Dostawa urządzeń sieciowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie:
a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki
b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk
c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki
d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający informuje, że okres realizacji zamówienia wskazany w pkt II.8 wynosi odpowiednio:
Cz. 1. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem terminu realizacji prawa opcji.
Przy zastosowaniu prawa opcji: Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy w terminie do 21 dni kalendarzowych od przekazania zlecenia. Zlecenie może zostać przekazane Wykonawcy w okresie do 120 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Cz. 2. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Cz. 3. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Cz. 4. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dot. Części 1 :
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej
w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu).
Dot. Części 2 :
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Dot. Części 3:
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego
o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej
w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu).
Dot. Części 4 :
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej
w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu).
UWAGA: Zamawiający określa szczególny sposób spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się realizacją co najmniej 2 zamówień,
o których mowa powyżej – odpowiednio do części zamówienia, na którą/ które składa ofertę.
W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie się tą samą dostawą/ tymi samymi dostawami, z zastrzeżeniem, że wartość tej dostawy/ sumaryczna wartość dostaw jest nie mniejsza niż wartość warunku udziału w postępowaniu dla danej części zamówienia (np. składając ofertę na część 1 i 3 Wykonawca może wykazać się tymi samymi dostawami,
o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa powyżej winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
2) Dot. Części 1, 3 i 4: Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. (Załącznik nr 7 do SIWZ).
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ)
b) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ);
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Oferta wraz z załącznikiem musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz
z ofertą.
4.Dowód wniesienia wadium dla części 1 i 3 zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio:
1) W części 1 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
2) W części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
3) W części 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
4) W części 4 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt IV.6.2) Ogłoszenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały przewidziane w Załączniku nr 6 do SIWZ, stanowiącym Wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu:
a) Komputer przenośny – 42 sztuk
b) Stacja dokująca – 38 sztuk
c) Monitor – 48 sztuk
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną
w pkt a)- c), maksymalnie:
a) Komputer przenośny – 20 sztuk
b) Stacja dokująca – 20 sztuk
c) Monitor – 40 sztuk
Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został określony we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń drukujących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Drukarka – 2 sztuki
b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka
c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego (
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka
b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka
c) Serwer – 1 sztuka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń sieciowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie:
a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki
b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk
c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki
d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
|
| |