Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB

Data publikacji 2020-08-26
Data zakończenia 2020-09-03 00:00:00
Instytucja Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576294-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006, 302321108, 488220006, 320000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego do siedziby IOŚ-PIB w podziale na następujące części:
1) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu:
a) Komputer przenośny – 42 sztuk
b) Stacja dokująca – 38 sztuk
c) Monitor – 48 sztuk
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie:
a) Komputer przenośny – 20 sztuk
b) Stacja dokująca – 20 sztuk
c) Monitor – 40 sztuk
Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ.

2) Część 2: Dostawa urządzeń drukujących
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Drukarka – 2 sztuki
b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka
c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka

3) Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka
b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka
c) Serwer – 1 sztuka



4) Część 4: Dostawa urządzeń sieciowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie:
a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki
b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk
c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki
d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 186a1ced-db1b-4e26-9ad8-a531f60bb190
Biuletyn 576294-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00124070000000
Zamawiajacy adres ulica Krucza
Zamawiajacy adres numer domu 5/11D
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-548
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3750575
Zamawiajacy fax 22 3750501
Zamawiajacy email zamowienia@ios.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ios.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ios.edu.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej poprzez miniPortal
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy, ul.Krucza 5/11 D, 00-548 Warszawa, kancelaria pok. 14
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB
Numer referencyjny PZ.220.37.2020.DT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego do siedziby IOŚ-PIB w podziale na następujące części: 1) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu: a) Komputer przenośny – 42 sztuk b) Stacja dokująca – 38 sztuk c) Monitor – 48 sztuk W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie: a) Komputer przenośny – 20 sztuk b) Stacja dokująca – 20 sztuk c) Monitor – 40 sztuk Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. 2) Część 2: Dostawa urządzeń drukujących Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Drukarka – 2 sztuki b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka 3) Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka c) Serwer – 1 sztuka 4) Część 4: Dostawa urządzeń sieciowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie: a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamawiający informuje, że okres realizacji zamówienia wskazany w pkt II.8 wynosi odpowiednio: Cz. 1. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem terminu realizacji prawa opcji. Przy zastosowaniu prawa opcji: Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy w terminie do 21 dni kalendarzowych od przekazania zlecenia. Zlecenie może zostać przekazane Wykonawcy w okresie do 120 dni kalendarzowych od zawarcia umowy. Cz. 2. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Cz. 3. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Cz. 4. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dot. Części 1 : Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu). Dot. Części 2 : Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. Dot. Części 3: Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu). Dot. Części 4 : Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu). UWAGA: Zamawiający określa szczególny sposób spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się realizacją co najmniej 2 zamówień, o których mowa powyżej – odpowiednio do części zamówienia, na którą/ które składa ofertę. W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie się tą samą dostawą/ tymi samymi dostawami, z zastrzeżeniem, że wartość tej dostawy/ sumaryczna wartość dostaw jest nie mniejsza niż wartość warunku udziału w postępowaniu dla danej części zamówienia (np. składając ofertę na część 1 i 3 Wykonawca może wykazać się tymi samymi dostawami, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa powyżej winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) Dot. Części 1, 3 i 4: Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. (Załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ) b) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oferta wraz z załącznikiem musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą. 4.Dowód wniesienia wadium dla części 1 i 3 zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) W części 1 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2) W części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 3) W części 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 4) W części 4 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt IV.6.2) Ogłoszenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w Załączniku nr 6 do SIWZ, stanowiącym Wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu: a) Komputer przenośny – 42 sztuk b) Stacja dokująca – 38 sztuk c) Monitor – 48 sztuk W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie: a) Komputer przenośny – 20 sztuk b) Stacja dokująca – 20 sztuk c) Monitor – 40 sztuk Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został określony we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Drukarka – 2 sztuki b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego (
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka c) Serwer – 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie: a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  

Criterion

Kryteria Stosowanie opakowań ekologicznych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Przedłużenie serwisu gwarancyjnego producenta
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)