dostawa stacji roboczych AiO i komputerów przenośnych ultrabook

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577734-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa
-stacji roboczych AiO-14 szt.
-komputerów przenośnych ultrabook – 6 szt. oraz stacji dokującej-2 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1a i b do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1629fea-5c1c-4218-b3b5-7d8d4f87d9e0
Biuletyn 577734-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Regon 29046900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszarowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-149
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3261325 w. 128
Zamawiajacy fax 71 3260622
Zamawiajacy email elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony url www.szpital.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5, Dział Zamówień Publicznych, Budynek J, pokój nr 15, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu dostawa stacji roboczych AiO i komputerów przenośnych ultrabook
Numer referencyjny PN 35/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa -stacji roboczych AiO-14 szt. -komputerów przenośnych ultrabook – 6 szt. oraz stacji dokującej-2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1a i b do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 79829,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 8) oświadczenia Wykonawcy: a) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie zW celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) zadanie nr 1-stacje robocze AiO - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu -Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych - Deklaracja zgodności CE - Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. - wydruk potwierdzający spełnienie wymogu 80plus. Wydruki 80plus musza być potwierdzone przez producenta lub dołączone oświadczenie producenta komputera iż wskazane zasilacze przez wykonawcę spełniają 80plus - Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony ) 2) Zadanie nr 2-komputery typ ultrabook : - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu -Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych - Deklaracja zgodności CE - Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. -Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony )
Inne dokumenty niewymienione 3) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym terminie próbek oferowanych produktów- po 1 szt. (Zamawiający wskazuje powyższy obowiązek informacyjnie, NIE NALEŻY składać oświadczenia w powyższym zakresie. Zamawiający zwróci Wykonawcom (których oferty nie zostały wybrane) – przedłożone próbki, o ile nie utraciły walorów użytkowych podczas oceny punktowej (w tym przypadku podlegają utylizacji). Zwrot próbek odbywa się na wniosek Wykonawcy (pisemny lub przedłożony za pomocą środków elektronicznych) i dostarczony Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. 4)W przypadku uzasadnionych wątpliwości – tj. w przypadku, gdyby osiągnięty wynik danej konfiguracji spełniał wymagania Zamawiajacego odnoszące się do wydajności procesora, a z danych na stronie www.cpubenchmark.com (czyli ze średniej oceny zestawów komputerowych zawierających dany procesor) wynikałoby, że dany procesor nie spełnia naszych wymagań, rezerwujemy sobie prawo przetestowania danej konfiguracji w Szpitalu, w celu weryfikacji uzyskanych wyników w obecności Wykonawcy. Sprzęt dostarczy i odbierze oferent na własny koszt, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - po otwarciu ofert, a przed ogłoszeniem wyników przetargu. Sprzęt po przetestowaniu zostanie zwrócony Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 53000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa -stacji roboczych AiO-14 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26829,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa -komputerów przenośnych ultrabook – 6 szt. oraz stacji dokującej-2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1b do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)